Gå til innhold

Noen tips om prevensjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd Cerazette (minipille) men den fikk jeg et sykt humør av.. gråt og var sint om hverandre, og null lunte..

Så gikk jeg rett over på Yasmin, for den hadde jeg brukt for noen år siden, før jeg fikk ungene. Reagerte ikke noe på den da. Men når jeg skulle begynne på den etter å ha fått to barn, ja da ble jeg kjempemasse kvalm av den. Er mye kvalm de to første ukene på ett brett, og de to siste er ganske ok. Har brukt Yasmin i 4 1/2 mnd nå, men har nettopp sluttet, fordi jeg makter ikke å være så mye kvalm til stadighet. Er på grensen til å spy til tider, så det er ille.

Skal til legen om en uke for å høre om hun har noen tanker om hva jeg kan prøve, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Yasmin er jo kjent for å ha minst bivirkninger...

Kjenner noen som har spiral, men det har visst vært både fryktelig vondt å sette inn, og vondt ellers etter innsetting også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hormonspiral og var veldig fornøyd. Ikke vondt å sette inn, og ongen plager med den. Hadde ikke mensen engang! Tok ut for å bli gravid igjen og det ble jeg med en gang. Kommer til å sette inn ny etter denne fødselen også. Har flere venner som også har hatt det og var fornøyde. Men snakk med legen din, han må vel kunne gi deg noen gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...