Gå til innhold

Reima tec, dyrt og dårlig eller værdt alle penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart dags for ny vintergarderobe til 2 åringen. Hadde tenkt både reima tec dress og sko i år. Trodde alle var så førnøyde med det merket. Men har nu hørt att det visst bare skal være dyrt å dårlig, att det blir hull i det efter første gangen det blir brukt.. erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For dyrt i forhold til kvaliteten hvertfall..! Det blir ikke hull første gangen, det er nok å ta i litt mye, men i forhold til mange andre dresser (Reflex, Troll, Polarn f.eks.) så er den veldig lite slitesterk. Jeg liker heller ikke passformen på den, den blir alt for svær og bollete, så den er vanskelig å bevege seg i for de aller minste. Vi sverger til Troll med uttagbart ullfor. Den er enda litt dyrere, men da har du dress hele året! Gutten min har brukt utenpådressen vår, høst, vinter (med foret) og sommer, og ullforet for seg selv vår og høst. Det beste kjøpet vi har gjort! Og den er slitesterk og fantastisk god passform! Reflex er en rimelig variant av den samme dressen og vi kommer til å kjøpe denne til lillesøster, gidder ikke bruke så mye penger på en dress som hun vokser ut av så fort :-)

Skrevet

Kjøpte Reima vårdress på salg i fjor, hun brukte den hele året. Kjøpte ny på salg nå nettopp... Er veldig fornøyd!

Skrevet

Er superfornøyd!!!! med Reima!

Skrevet

Har vært mest fornøyd med Buller og Bong dressene, av alle helforete dresser jeg har brukt. Like fin etter to sesonger. Den er varm når det er kaldt, og når det regner og er mildvær har jeg hatt en uforet regntett dress eller bare regntøy. Min sønn har vært varm og tørr i all slags vær. Har regntøy fra Reima også, og det er superkvalitet.

Skrevet

når kan man finne vår/høstdressene på salg?

Skrevet

Vi har brukt Reima til barna de første årene (frem til 4-5 års alder), og vært veldig fornøyd. Den har forsterkning som er helt vanntett fra knærne og ned foran og fra knærne og opp til livet bak. Den første dressen vi brukte (1-2 års alder) har vært brukt av tre barn og er klar til nestemann så snart jeg får impregnert den. Siden den har avtagbart for, kan den også brukes til vårdress.

Men jeg har sett at butikken jeg har brukt ikke fører den lengre, bare Reima tec, som ikke har avtagbart for og virker mer egnet et sted det er snø hele vinteren enn her i Bergen (den er også mye dyrere). Jeg har en venninne som også har erfart at Reima tec ikke egnet seg til barnehagebruk i denne byen, hull første uken...

Skrevet

hørt at mikk-line er bra. hermeline.no skal selge den fra høsten av. ligner visst litt på troll med uttagbartfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...