Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Nettopp vært på svangerskapskontroll til legen min, og hun bruker ikke å nevne så mye om alt hun skriver på helsekortet mens jeg er der.. Nå når jeg kommer hjem ser jeg at babyens puls var på 128, mot tidligere 140-145.. Er dette vanlig nå på slutten? Blir litt bekymra av sånt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det er helt vanlig at den går ned, den skal visst det, men her er jo alle forskjellige.

Jeg kommer fra legen nå og lillegutt har alltid ligget på 140-145 som du. Nå idag, 9 dager til termin, så ligger skatten på 136.

Men alt er helt normalt, så du må ikke bekymre deg.

Men, du MÅ spørre legen din om sånt. Det er derfor hun er der, hun er der for deg. Om du føler at du maser eller hva det enn måtte være, så spør til du får svar og til du forstår hva de mener om det ene eller det andre. Ikke bruk energien din nå på å gå rundt å bekymre deg unøding på andre ting. Nå skal du kose deg de siste ukene:)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Vet at det lønner seg å spørre og grave når man er der, men i dag så var det utslag på urinprøven så jeg måtte ta ny og levere, og da glemte jeg det bort i farta..

Men ble litt roligere nå, så takk takk:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Oj, jeg var på kontroll i dag og da var pulsen på 160

9 dager før termin... tar vel litt tid før denne ungen vil ut da for dette var høyere enn den pleier... men fikk beskjed om at pulsen var fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...