bell3, fikk gutt Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det er det som blir reknet som gjennomsnitt.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 39 derimot er stort... det syntes ihvertfall underlivet mitt for 2 1/2 år siden... hehe.. satser på et par cm mindre denne gangen.
bell3, fikk gutt Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Å herre min...... greide du å gå etterpå???
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 jada gikk fint det... jeg revnet ingenting.. de hadde klippet fordi han kom med en arm sammen med hodet... så jeg er sikkert litt tøylig der nede.. hehe.
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Gjennomsnittet det jo:-) begge mine hadde 34cm...
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Nevøen min var 40 cm rundt hodet.....jordmor hadde aldri opplevd lignende. Kan si han er en helt normal 10-åring idag.....
prøvekluten+3små Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 mine var hhv 34 og 37...MERKBAR forskjell på de tre centi,så håper ikke neste har tenkt å være skikkelig bighead her
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 jenta mi hadde det og hun var ganske liten...veide bare 3120 gr men var lang da..51cm
Fødeklar_ja! Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Sønnen min va 35 rundt hodet kjentes meget godt for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå