ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKT SYKT SYKT SYKT SYKT SYKT..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SYKE MENNESKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Simselimsen Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Forbanna svin....og forbanna svin av ei bestemor som ikke sa noe....
Kosel Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Fysj - tror jeg ville vært istand til å drepe hvis det hadde vært min datter..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 en bestefar som hadde seksuell omgang med barnebarnet på 6..hun onanerte han til utløsning og han gjorde på henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy faen alså...blir kvalm.
SuperGlad Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 slike program gir meg nesten angst! at noen man stoler på, sine foreldre, kan gjøre noe slikt mot barnebarn! Hvordan reagere på noe slikt? at din egen far eller mor har seksuelt misbrukt ditt barn? der du har følt deg tryggest hele ditt liv er ditt barns værste mareritt?????????
lille_sol Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Går det virkelig an... Tenk å få ødelagt barndommen på den måten... Blir helt dårlig...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Det verste er vel at han sitter der og sier at han ikke visste at det ikke var lov.....g-sus....hvor korka kan man være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå