Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda et innlegg fra meg. Har ikm i dag og det er ingen tegn til at tanta skal komme blir kanskje lurt liktt nå men håper veldig at hun holder seg borte. Tenkte å teste i morgen hvis det ikke blir tantebesøk senere i dag . Har gått på crinone og albyl-e og babyklister denne gangen . Er det noen som vet om det kan forsinke mensen vesentlig eller om det ikke har noen betydning. Er litt intressert i å høre hva dere andre har opplevd. Jeg føler meg litt uvel og kvalm men det trenger ikke bety noe, i og med at vi ønsker oss så veldig å bli gravide igjen så kan det jo være innbildning. Har ikke noe særlig ømme pupper men av og til i løpet av dagen blir de det så går det over. Huff dette ble visst rotete hvis dere skjønner noe av det så vil jeg bli veldig glad hvis dere gidder å svare meg. Hilsen Viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei viny :)

Har ingen erfaringer med crinone, albyl-e eller babyklister, men håper det har gjort susen for deg.

Vil bare ønske deg masse lykke til! Håper du sitter foran skjermen her med ett brett smil i morgen ;)

Skrevet

Heisann og takk for positive ord prøvde en cb test i stad og den var negativ vet ikke om det er for tidlig å teste , men ikm er jo i dag har opplevd for mange år siden at det tok litt lengre tid før den ble positiv men trodde at testene var mye mer utviklet nå. Ja ja vi håper videre , kommer ikke mensen nå så får vi ta en ny test.Lurer litt på om det er flere enn meg som tester negativt på ikm dagen men likevel er gravide? Takk for svar hilsen viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...