Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte treffer dere vennene deres og drar dere på besøk, kommer dem eller snakkes dere bare på tlf. eller msn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neon snakker jeg mest med på msn og sees et par gnger i året. andre smser jeg med av ogtil og treffes sjelden. så har jeg noen som jeg ser oftere, men varierer mye hvor ofte. veksler på å besøke hverandre

Skrevet

Snakker ofte med venner, men blir mer på telefon og pr. melding. Ikke så ofte jeg er ute på besøk.......

Blitt mindre og mindre etterhvert som tida har gått. Mye jobb, unger og husarbeid:-/

Folk renner ikke ned døra hos meg heller, så jeg går ut fra at det samme gjelder for dem.

Skrevet

Jeg har 3 gode venner jeg møter en del. To av dem pleier jeg å møte på kafe eller middag etter jobb iallefall hver mnd. Hun andre har vi et veldig "uformelt" forhold, så vi kan plutselig ringe og hun kommer ned på kvelden for å skravle mens vi drikker litt kaffe (og kanskje en røyk..hehe ) Hun har jeg også sett nesten hver dag i ferien. Hun digger samboeren min også, så vi tre kan sitte og pimpe vin ut i de små nattestimer..

Ellers blir det vel iallefall et vennemøte hver 2 uke minst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...