ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Holdt på å klikke totalt for meg her.... I går kveld lette jeg etter en eske sandwich jeg var såå sikker på at jeg hadde sett sist i fryseboksen nede. Mulig jeg hadde tatt den opp, og tatt en is av den. Men nei! Fant ikke snurten av den. Slo meg til ro med at det sikkert var graviditeten som slo inn igjen, og at jeg nok hadde spist den opp likevell. Nå fant jeg den!! I form av søppel. Pia vår har spist resten av isene og gjemt papiret under kjøleskapet. Stakk tilfeldigvis ut en bit når jeg skulle legge vesken min på gulvet. Fy for en lukt det var! Nå må mannen dra frem hele kjøleskapet, og vaske under der når han kommer fra jobb. Fysj!! Ble så sint at jeg sendte henne på rommet mens jeg kjeftet som bare det. Alt en 7åring kan finne på. Skjønner ikke når hun har rukket å gjøre det heller.... Hun er jo ikke noe særlig alene hjemme. Det blir jaggu godt når skolen starter igjen!!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 hehe...dette hørtes kjent ut .,...hahah ...syns det var litt morsomt jeg da ...men vet hvor slitsomt det kna være...
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Jo, kommer sikkert til å le av det om et par år jeg også. Men akkurat nå vet jeg ikke helt om jeg skal legge meg ned for å grine, eller sove litt ut. Føler det tapper meg for energi når hun kommer med slike påfunn igjen og igjen. Hun er sikkert inne i en slik periode hvor hun tror det går bra å lure oss, og gjøre litt som hun vil selv. Gjorde jo lignende saker selv også, satte nok litt grå hår på foreldrene mine jeg å....
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Barn er oppfinnsomme. Min sønn har tatt vaskepulver å tømt over hele kjøkkenet, kastet leker og kjøkkenting fra 10.etg uten heis, tegnet på veggene, stjelt godterog gjømt papiret, klippet hull i sofan og i klær, plukket umodne epler og kastet de i naboens trampoline...
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Hehe, det med vaskepulver på kjøkkenet. For noen år siden overnattet vi hos foreldrene mine. De ga henne et sant bittelite kjøkken i gave. Men komfyr som laget lyd, ovn og kokeutstyr. Tror dere ikke hun sto opp om natten og kokkelerte "frokost" da. Den inneholdt kakao, mel, vann og kakepynt. Ut over hele kjøkkenet!! (som forøvrig er stort) Den gangen var det nett pusset opp. Ny innredning og parket på gulvet som pappa enda var redd for. Det var litt av en jobb å rydde opp det. Ble ingen hyggelig søndagsfrokost da nei.....
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Hehe kan tenke meg det:o) Han var på besøk hos bestemor i påsken å stod opp før henne.Da hadde han funnet ut at katten deres var skitten. Puttet henne i badekaret og spylt henne med koke varmt vann. Stakkars pusen.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 høres ut som meg når jeg var liten, hehe. hver gang mamma hadde kjøpt kokesjokolade så åpnet jeg pakken fint, spiste sjokoladen og la papire ned i skuffen igjen så det såg ut som det var sjokolade i den enda...og hvis papiret ble ødelagt så gjemte jeg det under kjøpmannsdisken hennes...hihi, jeg var ikke mye snill før jeg ble 10 hvertfall...men som mamma sier,bare vent til dine blir litt større..får nok hevn da,hehe.
annka-fødeklar Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Det høres så mye artigere ut når det ikke er ens egne barn som finner på slikt=), har en oppfinnsom 8 åring jeg og hun finner på mye rart men ikke alltid så jeg klarer å le av det nei...
@nne p@ l@nne Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Høres veldig ut som meg selv når jeg var på den alderen :-) Sønnen min kunne nok funnet på noe sånn han også og jeg hadde nok blitt sint ja!! Men jeg får alltid så dårlig samvittighet fordi han gjør akkurat de tingene jeg gjorde når jeg var liten. Men jeg fikk jo kjeft jeg også da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå