Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg har vært sykmeldt i hele juli pga kvalme og null energi. er nå 13 uker på vei, å skal på jobb første dag imorgen. Jeg har ei jente på 1,5 år, å etter en dag alene med henne er jeg helt utslitt..klarer knapt lukta av tissebleier og bæsjbleinene hennes..problemet er at jeg jobber som tilkallingsvakt i barnehage,å dit jeg skal imorgen er det barn fra1-3 år. Jeg ser så mørkt på å dra dit, blir kvalm ved tanken. jeg er ikke i form, går på dagpenger fra nav, så får litt peng. men om jeg ikke drar på jobb blir det mindre peng på neste mnd..prøver så godt jeg kan å få jobbet slik at jeg får 6 mnd med litt mere lønn enn 5000 i mnd, så jeg får foreldrepenger..å får et bedre snitt på hva jeg kan ha utbetalt i mnd. jeg vill aller mest ringe å si jeg ikke kan komme. tror jeg holder på å få bekkenløsning da jeg sliter en del allerede.. jeg blir gal..vil bare gjøre det rette. hva hadde deregjort..gidd f i pengene, og sykmeldt dere noen uker til? eller trosset plagene å dratt på jobb..har 2 dager med jobb,s å vet jeg ikke mere. føler jeg bare stresser mere å mere..blææ.. skal til jordmor på onsdag,så skal snakke med henne da om hvordan jeg er osv.. kvalmen håper jeg begynner å gi seg snart. å trøttheten skal jeg klare å leve med på jobb:) hadde jeg bare hatt et fast vikariat eller fast stilling så
~Roskva~ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei Jeg tror nok at jeg hadde prøvd å gå på jobb i en dag eller to, og sett hvordan det gikk. Jeg vet ikke hvor lurt det hadde vært, men kjenner jeg meg selv rett, så hadde jeg vært så redd for å få lite å rutte med under svangerskapspermisjonen at jeg hadde prøvd alt. Men så er jeg også en stabeis, som ikke alltid vet mitt eget beste.... Jeg har egentlig ikke noen gode råd å komme med, det er bare du som kjenner din egen situasjon. Men selv hadde jeg nok prøvd å gå på jobb de to dagene du vet at du får..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Hei:-) Jeg var sykemeldt i 2 uker når jeg hadde det som verst de første mnd. Etter de to ukene jeg var sykmeldt jobbet jeg en uke før jeg gikk ut i sommerferie i 3 uker. Den uken mellom sykmelding og ferie var forferdelig, jeg råder deg til å ta vare på deg selv nå og være hjemme!! Hvis du klarer det økonomisk selvfølgelig, du må veie litt for og i mot her. Da jeg kom tilbake på jobben etter ferien var jeg som et nytt menneske, men jeg grudde meg veldig til å begynne igjen..var litt bekymra for at det skulle bli som det var før ferien men det ble det ikke. Det vil nok bli en terskel å begynne igjen etter å ha vært så dårlig, det må bare prøves, men det høres ikke ut som det er noen god plan for deg å begynne igjen nå..Kanskje når du får et par uker på deg kommer overskudd tilbake og kvalmen forsvinner, tiden begynner å bli inne for det nå forhåpentligvis.. Lykke til uansett hva du velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå