Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvordan ser hverdagen deres ut? Har dere noe fast søvnmønster på de små? Hvor mye spiser de/sover de om dagen?
Blitzy Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei! Se innlegget mitt litt lenger ned om søvnmønster på 8 uker gammel baby. Vi sliter litt med å finne noe mønster og hun sovner alt for sent på kvelden. Hvordan er deres dag? Når det gjelder spising så spiser hun sånn ca hver 2-3 time på dagen og på natta kan det gå opp mot 4 timer mellom hver mating.
*panama* med to søte små Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Hei.. Jeg har en gutt på 7 uker og vi har ingen kontroll på søvn og mat tider enda.. Han spiser og sover når han vil.. Men det går som regel 3 timer mellom måltidene både dag og natt..Han sovner som regel da vi legger oss,ca 23.00.. Men han sliter litt med og sovne av seg selv i senga si..Det går fint og sovne selv på dagtid,men ikke på kvelden!!?? rart;o) I går pumpet jeg meg og ga mm på flaske og da gikk det 5TIMER til neste måltid!!!;o) HVordan er det hos dere andre,sovner de av seg selv??
Blitzy Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hun sovner ikke av seg selv nei, må puppes/bæres/trilles i søvn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå