Serial mom Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Spiser du colaboksen da,eller? He.he;-p Hilsen ei i uke 25 som har prøvd ALT,uten hell!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 drikker jeg cola blir det mage knip..
junea Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 vet ikke om jeg kan si meg enig der du gitt=) sleit med sure oppstøt de 2 siste månedene når jeg gikk gravid, de kveldene jeg drakk brus ble det ekstremt! men det er sikkert forskjell fra person til person.
Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 men trigger halsbrannen!! ja her er det ymse hva folk erfarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå