4barns mor Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er lei av at enkelte er inne "skjuler" seg bak denne knappen. Så bort med anonymknappen på ALLE forum. Man kan være voksen nok å stå for det man sier når man skal hetse noen.
Ioren Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg er enig, til en viss grad. 110% enig i tilfeller som det på kranglesiden nå...Både det om deg, og det folk har lagt ut om Northernlights... Den bør kunne være her uten at den "misbrukes"... Vi er tross alt kommende mødre, vi må kunne holde oss for gode til å hetse andre... Men så skal jeg innrømme at jeg har gjemt meg bak den i et par småpinlige spørsmål på trimestersidene/sexsiden....
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 er også enig til en viss grad... den knappen er fin å bruke når man skal spørre om noe man ikke vil alle skal vite om...
4barns mor Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Det er jeg enig i, når det gjelder slike ting. Men å bruke/misbruke den for å hetse andre synes jeg ingen ting om.
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Skal man angripe andre som er her inne, slik som noen gjør så synes jeg de kan være tøffe nok til å gi seg til kjenne. Bruker anonymknappen enkelte ganger for å beskytte meg selv.
petite fleur Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg er ikke enig at anonymknappen skal bort på ALLE forum, blir nok sørgelig stille på noen forum da! Noen ganger kan det være deilig å kunne spørre dumme eller pinlige spm og gjemme seg bak anonymknappen. Når det er sagt, ser jeg jo at enkelte som underskriver med anonym bare er ute etter å såre, hetse og provosere, og det er jeg selvsagt i mot. Leste også hetsen mot HI på krangle (selv om de fleste holdt med deg da:) ), og skjønner godt at du blir provosert av sånne innlegg. Men man må bare heve seg over det, hvor vanskelig det enn kan føles noen ganger.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 ha et forum da, som er laget for intime spørsmål... og ta anonymknappen bort på alle de andre. så får moderaor holde øye med det ene forummet, og ta bort ting som ikke anngår intime spørsmål (e.l.) så unngår vi kvalm. er blitt hengt ut der flere ganger, er nok ikke siste gang heller, og begynner bli møkka lei av anonym knappen.... uansett hvordan du snur og vender på det, vil det bli koseligere her hvis den forsvinner
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Jeg er enig. Bort med den!
pandabjørn Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Det har jeg vært enig i mange mnd at anonymknappen skulle aldri eksistert! de som bruker den er så forbanna feige atte fyyyyy!! de som bruker den knappen er som regel de som lager kvalme her inne også.....!
M&MH Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Absolutt IKKE enig. Uansett så er det en grunn til at de anonyme fortsetter hetsingen! Fordi dere i det hele tatt bryr dere. Hadde dere ikke gjort det, hadde det blitt mindre hetsing også. Typisk mobbemønster som alle egentlig burde forstå.
Helga-Marie Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Jeg synes det blir verre og verre her på forumet.Var her første gang i 2001,da jeg gikk gravid for 1 gang.Da var det temelig greit her,var her i 2005 gravid 2 gang litt mer hetsing av folk,men i år har det tatt helt av!! Er 3 gangs gravid.blir sjokert av all den hetsinga til folk her!! Anonym knappen er grei å ha,hvis man vil ta opp noe spessielt og er evnt redd for å spørre om! Men jeg er imot den på en måte også!!
SusyQ Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Ikke enig. Anonymknappen er kjekk om man skal spørre om pinlige eller private ting. Ved hetsende innlegg er det jo bare å sende mail til moderator, hun ser jo hvilken bruker som har lagt de inn, om de har brukt Anonymknappen eller ei. Så kan enten innlegggene slettes eller brukeren utestenges. Vi burde kanskje bare bli flinkere til å gi beskjed til moderator når tråder begynner å skli ut?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Ikke enig. Har vært god å ha under flaue spørsmål på trimestrene =)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Ja! Fjern anonymknappen, så slipper vi å stille spørsmål der vi synes det er for pinlig å bruke nick! Gjennomtenkt, gitt!!! Fjern anonymknappen på Krangle, ikke resten...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Jeg er heller ikke enig. Synes det skal være mulighet til å fortelle om intime eller "private" spørsmål uten at folk skal kunne få kjenne igjen nicket ditt. Og Krangle kan man vel bare holde seg unna? Men er selvsagt enig i at hetsingen ikke kan fortsette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå