Luans mamma Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Nå er det snart 6 uker siden jeg fødte, men føler meg ikke så veldig klar for sex... Jeg har lyst på sex, men føler at underlivet ikke er helt klart ennå, hvis dere skjønner. I tillegg gruer jeg meg til første gangen. Tenk om det gjør skikkelig vondt eller at jeg har blitt så vid at jeg ikke kommer til å kjenne noe som helst...haha!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 6 uker da var jeg fullstendig klar,, om jeg ikke hadde følt meg klar så hadde jeg ikke hatt sex. Bare prøv dere frem, vil du ikke så er det jo andre ting dere kan gjøre til du føler deg klar..
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 venta 5 uker, det gjorde vondt.. prøvde igjen uka etter, og da var det litt bedre... bare og prøve. er det ikke godt,så vent For vid har du ikke blit
Helnøtt med spire:) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ikke gjør det før du er klar!! Selv følte jeg meg klar 1 - 2 uker etter begge gangene og det gikk helt fint. Men du er kun du som vet når du er klar for det og ingen andre;)
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg var klar fra uka etter fødselen jeg men venta i en måned før vi hadde sex.. Var himmelsk i alle fall.. hihi... Faktisk bedre enn før jeg hadde født, men det er jo bare positivt... hehe
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde sex for første gang i går jeg, 11 uker og 2 dager etter fødsel. Var ikke no å hoppe i taket av akkuratt, men det funket og var ikke vondt. Så nå er det bare å øve og gjøre knipeøvelser til vi har taket på det igjen:) Jeg har vært redd helt frem til nå jeg, men etter at jeg var på gu på torsdag og fikk satt inn spiral tenkte jeg at: "overlevde jeg dette, skal jeg jammen i meg overleve et samleie også..." hehe
Frk.Forvirret Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Etter 7 uker med føstemann og etter 6 uker med andremann.
Monajenten Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Nesten 22 mnd første gangen. 2 uker andre gangen;)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Ehhh........... Jeg skriver dette fort og så håper jeg ikke dere faller av stolen hjemme i stua : 6 mndr
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 hm nesten 2 uker etter tror jeg.. eller så var det 17 dager etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå