Gå til innhold

Trenger litt hjelp fra dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fyller 40 og jeg har invitert til surprise grillparty for masse venner med familier.

Men nå som lillejenta er begynt å reise seg og det er full fart hele dagen, tror jeg det blir litt ambisiøst å stå for all maten selv.:-)

Er det noen som kan tipse om noen bra cateringfirma i Oslo og omegn hvor jeg kan bestille tapas el for å supplere det jeg selv lager?

Har bestemt meg for å senke terskelen litt, og første steg er å faktisk bestille noe mat, det pleier jeg aldri å gjøre.

Fint om dere har noen anbefalinger:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tapas er digg....så stemmer jeg for! *ler*

Og å bestille catering høres ut som en smart måte å redusere jobbmengden.

Når det gjelder hvem som leverer god tapas så vet jeg bare om et sted som jeg jevnlig får anbefalt. Det er en dame som jobber ut fra Bakeren på Stabekk. Hun leverer visst et vanvittig bra produkt, lekkert tilberedt og presentert uten at prisen er urovekkende høy...

Om det er interessant kan jeg fremskaffe telefon nummer.

Skrevet

Veldig interessant. Så send meg gjerne nr.

Ja Tapas er trolig godt. Pleier å lage selv, men akkurat nå blir det litt mye.

Så har jeg invitert en god gjeng, blir alltid flere enn man tenker.

Men folk får ta med seg hagestoler så går det nok bra.

Minigrillspyd til ungene faller alltid i smak, så det skal de få:-)

Skrevet

hei du, nå tenkte jeg at jeg kanskje kunne stå til tjeneste, men akk... tapas i oslo kan jeg ikkeno' om! Men phantomet kunne, og da er jo alt såre vel :-)

Håper det blir en fin bursdag!!!

Skrevet

Nam nam, tapas!!!

Til fest for 60 stykker i fjor (etterbryllupsfest og min 40-årsdag) bestilte vi fra Strøm-Larsen på Torshov. Veldig bra mat, spesielt kjøtt og kylling! Jeg ble litt skuffet over salaten som hadde kinakål (!!) i seg.

He he, mye man skal bry seg med også da :)

Men uansett var jeg glad for at vi hadde en del hjemmelaget tilbehør, som grovt brytebrød, foccaccia, potetsalat og pastasalat.

Det ble i hvert fall en strålende fest og mer enn nok mat til alle :)

www.strom-larsen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...