Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 hei.har termin 21.august, men nå har jeg plutselig blitt litt svimmel og kvalm. bør jeg kontakte fødeavdelingen? Noen andre som har liknenede erfaringer?
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg har termin dagen før deg, og har også vært kvalm i det siste. Legen sa det var helt normalt, for plassen i magen er mindre og det er mer press på magesekken. Men er du usikker, så ring føden! Det er bedre å forsikre seg om en er usikker!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 bare ring.... de vil hjelpe deg... enten ber de deg komme ned for en sjekk, eller så sier de bare at det ikke er noe å bekymre seg for. Jordmor sa at det bare var å ringe føden hvis man lurte på noe, fordi de på¨føden må ta deg alvorlig. Så sier de at det ikke er noe å bekymre seg for, så kan du nesten var sikker på at det ikke er det. Mest sansynligvis blir du vel bedt om å komme ned slik at de får sjekket deg! Så ring du! Det hadde jeg gjort!
trinegj Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 takk skal dere ha, ser ann situasjonen og får ta livet med ro! lykke til med det nært forestående...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå