Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.har termin 21.august, men nå har jeg plutselig blitt litt svimmel og kvalm. bør jeg kontakte fødeavdelingen? Noen andre som har liknenede erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin dagen før deg, og har også vært kvalm i det siste. Legen sa det var helt normalt, for plassen i magen er mindre og det er mer press på magesekken. Men er du usikker, så ring føden! Det er bedre å forsikre seg om en er usikker!

Skrevet

bare ring.... de vil hjelpe deg... enten ber de deg komme ned for en sjekk, eller så sier de bare at det ikke er noe å bekymre seg for. Jordmor sa at det bare var å ringe føden hvis man lurte på noe, fordi de på¨føden må ta deg alvorlig. Så sier de at det ikke er noe å bekymre seg for, så kan du nesten var sikker på at det ikke er det. Mest sansynligvis blir du vel bedt om å komme ned slik at de får sjekket deg!

 

Så ring du! Det hadde jeg gjort!

Skrevet

takk skal dere ha, ser ann situasjonen og får ta livet med ro! lykke til med det nært forestående...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...