Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har så vondt i magen, det startet i går kveld. Har sovet godt i natt men våknet med vondt i magen igjen i morges. Kjennes ut som det er luftsmerter, men er ikke helt sikker på om det bare er det. Har ikke vært plaget med noe særlige luftsmerter til nå i svangerskapet, er 18 fullgåtte uker på lørdag. Er så vanskelig å definere synes jeg, plutselig kjenner jeg mensmurringer innimellom, så blander det seg sikkert litt magevondt av ren og skjer nervøsitet innimellom alt..Er det noen andre som har hatt kraftige luftsmerter i svangerskapet?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Ja, jeg har hatt mye luft smerter, og det er froferdelig vondt!! Har liksom ingen råd for hva du kan gjøre annet enn å få luften ut. Men jeg sluttet å spise løk og så kuttet jeg ned på brus og kullsyreholdige drikker, og det har hjulpet masse! Spesielt løken!! Hold deg borte fra løk under graviditeten. kanskje det hjelper på deg også!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Takk for svar:-) Drakk mye brus i går, kanskje det er det som er grunnen..Løk spiser jeg nesten ikke. Varer det mange timer i strekk hos deg også? Jeg får luften ut, men er liksom utømmelig..Nå er det bare godt over til knip, virker det som. Er så livredd for at jeg er matforgiftet eller noe..hadde litt løs mage i morges.
desember-nurk=) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hei! Jeg har også hatt en del vondt i magen, var redd for at dette var svangerskapsforgifting siden jeg hadde vondt lenger opp enn bare sånne mensmurringer når livmoren utvider seg. Gikk til legen og spurte hva det kunne være siden jeg nesten ikke fikk sove om natten pga smertene. Hun fortalte at det kan være magen som vokser og gir mindre plass til tarmene. Babyen presser tarmene våre oppover gir magevondt og sure oppstøt. Hennes råd var å drikke mye melk og ta syrenøytraliserende produkter som Gaviseon, Balancid og Link. Dette kan du kjøpe på Apotek, helsekostbutikker og noen steder på butikken. Selv har jeg drukket et par glass melk før jeg legger meg og har merket stor forandring! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå