Loopy Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Vi planlegger å reise med 2 små på 1 og 3 år til Thailand i mars 08. Ser at det er flere som reiser / planlegger tur til Thailand. Noen som har reisebyrå å anbefale? Noen som har vært på Koh Samet el Koh Chang med små barn?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Det spiller forsåvidt ikke så mye hvilket byrå du bruker,noe av det samme får du overalt.Det som er mer viktig er flyselskapet,hva du vil reise med:) da må man finne ut av hva slags prisklasse og service man er intr.før man bestiller. Jepp ingenting slår Koh Samet,pappa`n til Luke er derfra:))))) Helt fantastisk er det der,dessuten så er det ikke såååååå utbygd som Koh Chang og øyene nede i sør. http://www.kohsamethotels.com/koh-samet/saikaew-beach.htm http://www.r24.org/kohsamethotels.com/rayong/malibugarden/details/ Her er 2 stk bungalow greier jeg kjenner godt til:)) Fant ikke favoritten,men du kan prøve med silversandresort.com (kom ikke opp da jeg prøvde) Du angrer ikke på å dra dit for¨å si det sånn,liker meg godt der hvertfall!!!
Fru.Gravidpåny :-) Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hei Jeg har reist flere ganger til Thailand både med og uten byrå. Siste gang i vinter med barn på 8 mnd og da reiste vi uten byrå. Jeg ble veldig syk på turen og endte på sykehus, det ville nok vært tryggere for meg dersom vi hadde et byrå å kontakte for råd og hjelp i denne perioden. På neste Thailand tur kommer vi til å bruke OrkidéEkspressen som jeg har reist med 2 ganger tidligere. De er helt supre og har ofte en representant på hotellene sine som er meget behjelpelige med alt det måtte være. Jeg synes det er greit å ha en "kjent" Thai persom som kan språket dersom man skal komme opp i situasjoner som er litt vanskelige. Ta en titt på hjemmesiden deres, masse informasjon om Thailand der. Lykke til på reisen, Thailand er fantasisk og de behandler barna våre som kongelige der:-) www.orkide.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå