Gå til innhold

Uff, lukter råtten fisk nedentil......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme hvor mye jeg vasker meg kommer denne lukta tilbake nesten med en gang. Vegrer meg for å gå til lege med det også.

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må slutte å kose med fisken da vettu:-))

Neida, seriøst- det kan være sopp, har du prøvd canestensalve og/eller stikkpiller som du får kjøpt reseptfritt på apoteket?

Skrevet

Nei, har ikke prøvd det. Klør ingenting... Kan jeg ta canesten selvom det kanskje ikke er sopp?

Skrevet

Ja, det tror jeg du kan. Jeg har ihvertfall gjort det en gang jeg gikk gravid. Fikk aldri påvist sopp da... Men det hjalp. Tror ikke sopp trenger å klø noe særlig.

Skrevet

Ja, Canesten er ikke farlig å bruke, men sopp skal ikke lukte noe, så det kan nok hende det er noe annet. Hadde tatt en tur til legen allikevel jeg. Selv om du ikke har lyst.

Skrevet

Er det lenge siden du fødet? Jeg luktet helt forferdelig i mange uker etter fødselen. Er visst vanlig...

Skrevet

Er noe som heter bakteriell vaginose(?) eller noe sånt. Iallefall, da lukter det råtten fisk. Ta deg en tur til legen, hvis det er det får du noen piller og blir bra i en fart.

Skrevet

Så et programm på nrk for et par mnd,hun sa at hvis du luktet fisk nedentil så hadde du en spesiell sopp infeksjon og da hjalp det ikke med canesten som du får kjøpt på apoteket,måtte til legen å få antibiotika,ikke no farlig og mer vanlig enn vi tror.Burde sjekke det hos legen så blir du kvitt det på 1-2-3.

Skrevet

Husker ikke om det var antibiotika du fikk hos legen,men måtte hvertfall ha resept fra legen.

Fra innlegget over

Skrevet

Høres ut som gardenella, er en slags infeksjon eller forstyrrelse av bakteriefloraen som gir ekkel fiskelukt.

Skrevet

det kan være fødselen, og det forsvinner, tro meg :o) her tok det 5 mnd før det forsvant, og jeg har aldri hatt slik lukt tidligere, men fikk høre her inne av flere at dette var vanlig etter en fødsel.

Skrevet

Høres ut som bakteriell vaginose, da kan du bruke vivag eller ecovag fra apoteket, bruk som anvist så forsinner det i løpet av en uke. Helt ufarlig å bruke. Hadde dettefram og tilbake i flere år og får det alltid hvis jeg har brukt canesten.

Skrevet

går ann å prøve lactal eller hva det heter, det det er reklame for på tv, det hjelper

Skrevet

mykosatin (?) hjelper, men det er på resept tror jeg.Fikk det mot sopp på brystene (småtten smittet meg) og det skal vist hjelpe mot ALL sopp.

Skrevet

Nei, nei, nei, sopp lukter da ikke! :) Dette høres ut som bakteriell vaginose, som andre her har nevnt.

Skrevet

Ja, da får jeg vel bare bite tenna sammen og gå til legen da...

MEN, må man opp i stolen for det? (Må vel det vel....blæ...)

Skrevet

Jeg vet ikke hva den medesinske betegnelsen er, men for meg høres det ut som om du har fått skjedekatar....Lukter litt fiske-aktig, trenger ikke å klø, huden nedentil kan se litt irritert ut....

Ville nok tatt en tur til legen....

Skrevet

Opp igjen!

Må jeg ta GU for å få noe for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...