phantomet Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Nå har det seg slik at det pr skrivende stund er fire som er interessert i å overta ansvaret for den så mye omtalte mindre intelligente hunden... Som noen av dere sikkert husker så har vi bestemt oss for å finne et nytt hjem til ham, rett og slett fordi undertegnede sliter seg ut på alle sprellene hans... Men at det skulle være så vanskelig å velge riktid sted å la ham bo hadde jeg ikke forberedt meg selv på. Regnet med at det ville være vanskelig å finne noen som er villige til å ta over ansvaret, ikke at de skulle "sloss" om ham.... Så nå er jeg i tenkeboksen. Skal besøke et eldre ektepar i ettermiddag som vil ha ham, så er det en familie på Sunnmøre som er interessert, og en ungt par i Tromsø... Til sist er det det eldre ekteparet som hadde ham i ferien, som fant ut at han var for krevende, men som nå plutselig har skjønt at han er helt rasetypisk og faktisk over gjennomsnittet veldressert og pen....
Reveenka Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Så fint da, nå høres det ut som om det ordner seg med bissevovven! Sikkert lurt å la noen som "kan hund" adoptere dyret c",), men fint å ha mange kandidater å velge mellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå