Gå til innhold

Navnet Arthur..... (ikke krangle:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har noen meninger om det navnet og har lyst å dele de med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på alle de fine sagnene om Kong Arthur... :o)

Fint navn

Skrevet

Nok en gang har vi samme smak Heksa...synes det er et fint kongelig navn...

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

For et vist og edelt navn. :)

Skrevet

Det står i navneguiden at navnet betyr flott og sterk :-)

Skrevet

Synes det er et rart navn å gi et norsk barn, men ellers er det vel forsåvidt greit.

Skrevet

Alt tilsier jo at det skal være et flott navn, men jeg klarer desverre ikke unngå å tenke på den filmen med Dudley Moore eller hva han enn heter. Min kjære mormor var veldig glad i den filmen =)

Skrevet

Hadde ikke kalt min sønn det for å si det sånn......................

Skrevet

Jeg syntes ikke det passer på en baby... det er fint på en som er 60 liksom... :) Samme som jeg mener om Frida, det er kjempesøtt på en på 5, men ikke fullt så søtt på en på 30...

Skrevet

ok navn for en gammel mann. ikke en liten baby. men babyen blir jo voksen en gang :P hva andre mener er vel helt uvesentlig så lenge du selv liker d??

Skrevet

... så gjelder det å finne ett navn som ikke bare passer til små barn. Går vel muligens rundt noen menn om noen år med babynavn også. Jeg liker Arthur, forresten:)

Skrevet

Arthur er egentlig litt kult. Men hadde en skallet dirigent en gang som het Per-Arthur så klarer ikke helt se for meg en liten gutt som heter det he he

Skrevet

Jeg synes det er merkelig å si at noen navn gjør seg på bebiser og andre på gæmliser. Når denne nye lille Arthur vokser til dør jo den gamle generasjonen Arthur ut. Og disse gamle Arthurene har da saktens vært søte små en gang de også.

Dessuten er det jo superpoppis med gamledagse navn, så Arthur blir neppe alene om å dele navn med den eldre garde.

Skrevet

Tenker på faren til Carrie i Kongen av Queens, jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...