Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 hvor lenge har dere måtte "jobbe" før barnet har tatt sutten? hvilken sutt er "best"? har dere prøvd mange forskjellige?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Har ikke måttet jobbe i det hele tatt for å få noen av mine to små prinsesser til å ta sutten. Den satt med en gang hos dem begge to. Jeg bruker MAM smokkene til dem begge, dette fordi disse er lettest å få tak i. Men vet ikke om de er de beste da..
Nr-3-i-Magen Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Vi prøvde ivrig i noen uker i starten, så ga vi opp. Prøvde igjen ca 2-3 uker senere, på en biltur der ho skreik og skreik, og da gikk den inn så lett som bare det. Jeg liker mam sine best, for de er litt avrunda, og sitter best fast rundt munnen.
PopUp Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hun tok den med en gang, men kun NUK-smokkene... Alle de andre spyttet hun rett ut (sånn er det enda...)
Milletrille Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Prøvde vel en ukes tid fra hun var 2 uker. Prøvde flere forskjellige smukker (Husker ikke hva de heter jeg), fant ut at det var lettest å gi når hun lå på magen og kunne "fange" smukken selv i stedet for at vi stappet den inn. Og gi den når hun ikke gråter i begynnelsen. Snuppa hylskreik i begynnelsen da vi prøvde gi smokk, men var en ny hverdag da hun bestemte seg for at hun ville ha den og skjønte greia he he SÅ får vi ta avvenningen når den tid kommer.... Har jo kommet en ny type nå som ikke skal forstyrre tannstillingne, sånn med innovertupp, har den på apoteket.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Etter noen uker med prøving så tok hun tilslutt NUK smokkene. De andre spytta hun bare ut, men nå elsker hun smokken sin og hun ble mye mere blid og fornøyd.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jenta mi liker ikke nuk smukkene men avent sine er favoritten. Smokken ble godt mottatt på første forsøk. Da var hun 4. uker (tenkte ikke på å prøve før).
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Min gutt ville ikke bruke smokk før han var nesten 2 mnd. Er kun avvent sine tutter han vil ha.
**snuskeluska** Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Vi begynte da vi kom hjem fra sykehuset. Kun NUK smokker som fungerer hos oss!
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Trikset var å ikke stappe hele smokken inn i munnen. Da brakk hun seg bare. Vi lot henne bare sutte på tuppen, og til slutt sa det svupp, og der satt den. Da var hun 2 uker gammel.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Han vil bare ha NUK-suttene, med silikon-smokk, alt annet flyr rett ut igjen... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå