Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jenta vår er 6 mnd nå og jeg har enda ikke det store behovet for å gi henne fra meg.... Selvfølgelig er jeg ute av huset både titt og ofte, men da ønsker jeg at pappaen skal være hjemme med henne og ikke sette henne hos noen andre. Hun er jo enda så liten, og tryggest på mamman og pappan sin. Både søsteren og moren til sambo bor 5 min unna oss og de vil så gjerne passe henne. De nærmest maser om at vi skal dra på kino el, nærmest insisterer på at vi skal la henne bli hos de når vi skal i bryllup (selv om vi kan ha henne med og har noen som kan passe henne der)Men jeg klarer liksom ikke helt gi slipp jeg da... Kunne godt tenke meg å trene på formiddagen og da kan svigermor passe henne (hun sier det hele tiden, lurer på om de syns jeg er blitt feit siden de maser om at jeg skal trene hele tiden....), men da blir hun hos oss hele dagen og det syns jeg blir litt slitsomt.... Uff, er det bare jeg som er sånn?? Kommer sikkert til å sette veldig pris på litt hjelp når jeg begynner å jobbe igjen, men nå har jeg lyst på mest mulig tid med snuppa og er redd for at svigerfamilien skal bli for involvert, blande seg i oppdragelsen osv (har sett tendensen ja....). Familien min bor litt lengre unna, eller så hadde jeg kanskje syns det hade vært lettere at de passet, men de jobber jo alle mann da...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Nei jeg vil ha jenten min hos meg hele tiden gitt... Hun skal bort på onsdag da, og det gruer jeg meg litt til, me ndet er bursdag+bryllupsdagen min så jeg tåler vel å ha et par timer barnefri.. men jeg klarer meg jævla greit uten.. min baby! hehe
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 vi har hatt barnevakt en gang, men da skulle vi i bryllup. Ellers har ikke vi heller det store behovet:) Har tre barn vi da, så det er litt mer styr m "omplassering":)
Simselimsen Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Vi har massevis med barnevakt:) Farmora og farfaren til jenta vår bor i nabohuset og de har passet henne og vært med henne masse siden hun ble født. Synes også at det var greit og ha henne dær når hun var liten og det ville vært stressende for henne og være med på butikken og slikt. Ikke det at vi MÅ ha barnevakt, men veldig godt og ha litt tid til og sove nå som jeg er høygravid...... Synes du skal gjøre det som du synes passer dere!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Nå er gutten min 10mnd og vi har hatt barnevakt 2 ganger.. Den ene gangen var noen timer mens vi handlet julegaver. Andre gangen var nå i sommer da vi var på fest. Ellers så har bestemødrene trillet turer ol med han, men det regner jeg ikke som barnevakt. Ja og så har venninnen min hatt han mens jeg var hos tannlegen.. Så det er nok ikke bare du som er sånn! Nå som han begynner å bli større skulle jeg gjerne brukt litt mer barnevakt. Desverre så har vi bare farfaren i nærheten og han renner ikke akkurat dørene ned her... Jeg vil ikke at hvem som helst skal passe han heller..
mamman til M&M Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 vi har mye barnevakt...begge besteforeldrene har henne på overnatting, pluss tanta hennes...stortrives der:) men er kunn de 3 vi er trygge på da..hun er 6 mnd...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jenta vår er 3 mnd og vi har hatt barnevakt 1 gang. Var alene med moren min m/ ektefelle på dagen da vi var å trente. (ca 2 timer.) Syns det var litt rart og tenkte på henne hele tiden, men det var deilig å komme i gang med treninga også. Vi skal i bryllup om en mnd og da skal hun overnatte 2 netter hos de sammen besteforeldrene. (Vi kommer derfor til å ha henne der noen timer av gangen den neste mnd for at hun skal bli vant med å være der.) Gleder meg til brylluppet, men gruer meg litt til å være borte så lenge fra jenta mi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå