izabel Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hei, nå er jeg fire fem dager over IKM. Testet meg sist fortre dager siden, så på tide å teste seg igjen... Har murringer i mage, føler meg oppblåst (spes på kvelden), tisser mye og nå har jaggu meg puppene begynt å vokse også. Krysser fingrene for at dette ikke bare er en vakker illusjon. Noen flere i samme situasjon? Eller som kjenner igjen symptomene?
samsons mamma Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei, er et par dage over IKM nå og testet i dag men negativ. Kjente masser av symptomer opp til IKM men ingen siden men heller ingen symptomer på mens og tante er ikke kommet ennå hellere. Så får vel se tiden ann og evt teste igjen sist på uka hvis ikke tanten er kommet da! Lykke til!
Mosepjusk Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg er også to dager over IKM, men tør ikke teste enda, i frykt for å bli skuffet... Bruker dog aldri å være forsinket... Tok en test på fredag, 1-2 dager før IKM, og den var negativ... Hva tror dere??:/
izabel Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Vanskelig å si. Har du noen symptomer da?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg gikk 8 dager over tiden denne gang, tok utallige tester som alle var negative. Synes også symptomene på mensen var annerledes enn vanlig, og fikk mota meg til å spør en lege på jobb om å ta en blodprøve. Dagen etter kom mensen. Var rart, har aldri gått over tiden før. Vi er ikke prøvere enda heller.
izabel Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Håper det ikke skjer meg! Håper det er en spire der inne som klamrer seg fast, men som deg har jeg bare fått negative tester så langt..Lykke til når dere blir prøvere! Dette er mer spennende enn CSI!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Hehe. Spennende skjønner jeg at det er ja Håper det er den etterlengtede spira som ligger og koser seg der inne. Om 4 uker er vi vel prøvere vi også. Wææh!
Bolla og lille rosin Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg også er over IKM i alle fall i forhold til men normale syklus på 5 uker. I mai har jeg mistanke om at jeg hadde en SA, og forrige syklus var på 6 uker... Er dette normalt?? Er fem dager over ikm i min normale syklus, men to dager til på min "nye" syklus... Håper, håper!!! Har mange tegn; trøtt, irritabel (sier i alle fall min samboer;)), ekkel mens-murring som har vart i ca tre uker... OG når jeg klemmer på høyre side over skambenet, føles det hovent og ømt... Hva er dette?? Noen som vet? Takk for svar, ville roet meg veldig:)
Tredje barn på vei Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Jeg er 5 dager over IKM og testa positivt i går kveld, men forrige pp hadde jeg 2 positive tester hjemme men kom til legen 4 dagen over IKM og testa negativt og jeg blødde, men håper det stemmer denne gangen da!! Lykke til alle sammen!
izabel Skrevet 7. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2007 Jeg har hørt at syklusen kan komme ut av lage om man har en SA, men er ikke sikker. Det er en egen tråd for de som har SA, de bør kunne svare på spørsmålet ditt! Dette med skambenet er jeg usikker på, har ikke lest det i noen av symptomlistene iallefall, men så er jo disse symptomene individuelle (bare for å forvirre oss!!!). Lykke til, håper spira sitter!
izabel Skrevet 7. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2007 Alexanders mamma: Gratulerer! Håperr det går bra denne gangen! Selv er jeg 6 dager over nå og tester fremdeles negativt...så send litt babystøv til meg;)
samsons mamma Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Jeg hart hellere ikke hørt noe om skambenet men man vet jo aldri, kroppen kan jo oppfører seg forskjelligt fra person til person. Lykke til! Testet meg mandag da jeg var 2 dage over tid og negativ, men stadig ingen tante så prøver å teste igjen fredag morgen for og se.... Har prøvet 2 gange før i prøveperioden på snart 1 år og gå over tid også kom tanten... muligvis 2 SA. Men håper det skjer igjen
izabel Skrevet 8. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2007 Oppdater oss på fredag da! Selv har jeg ikke tålmodighet til å vente så lenge. Har kjøpt en haug med strimler på billigtester og håper morgenurinen skal komme med gode nyheter!
Nordlyspar♥ Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 IKM 4 aug. Men de siste mnd. Har syklusen vært fra 24-37 dager... testa for noen dager siden, neg.. seffers... lykke til jenter :0)
izabel Skrevet 8. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2007 Takk, vi trenger vel det;) Det var da noen uregelmessige sykluser. Har du gått på p-piller før?
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 15 dager over IKM i dag, men testene jeg har tatt har vist negativt, dro til legen i går, og tok en vanlig urintest, som var negativ og en blodprøve for og sjekke HCG i blodet, for orker ikke og gå sånn og vent på TR ( den har aldri vært så sen før), så får svar på HCG prøven senere i dag eller i morgen, så er litt spent på den ja. Hadde en SA i februar, og hadde ikke normal syklus igjen før forrige mnd, så blir lei av og gå og vente på mens:(
Nordlyspar♥ Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Joda, gikk på pp til desember... men har hatt flere pp-frie perioder gjennom årene, og har alltid hatt en "normal" syklus 28-29 da..... men kan jo være stress og slanking som gjør at den blir ustabil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå