Gå til innhold

Drikker deres små vann?


mamma til to i oktober

Anbefalte innlegg

Min jente hater vann. Prøver noen dager og noen dager pause. Hva kan eg gjøre? hun drikker mm ca. 5 ganger om dagen + 2-3 ganger om natten. S¨det er ikke det at hun får lite veske i seg, men kan jo være greit og begynne å like vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår på 6 mnd får vann på flaske og drikker som bare det. Vi begynte da hun var 4-5 mnd og hadde bare en flaske med vann liggende på gulvet som hun kunne leke med. Prøvde gi henne titt og ofte og tok ganske lang tid før hun ville ha.

 

Så er bare å fortsette å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga såvidt fra beger helt fra starten av, omtrent, når han var bare noen få uker gammel. Like før han ble 5 måneder fikk han sånn "non-spill"-kopp, og nå drikker han masse vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa her ha drukket vann siden ho begynte med grøt, 4 mnd gammel... Drikker ca 1,5 dl pr dag, så det er ikke så mye men..

 

Hvor mye drikker deres barn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig glad i vann har nei. Han har en kopp som han får. Han bare blåser i den. Hvis han får litt vann i munnen spytter han det ut, og ler:-) Nå har jeg begynt å gi han vann i kopp uten tut. Jeg holder og heller litt vann i munnen hans. Det blir mye gris:-) Han gaper høyt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp her drikkes det vann, kaldt vann rett fra springen nå til alle måltider samt inneimellom når snuppa er tørst. Vi har også avvent tulla med mat om natten, så hun får også tilbud om vann når hun våkner på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hun er blitt flink til å drikke vann. Men før vi fikk henne til å drikke av flaske, så var hun veldig int i å drikke fra samme flaske som oss, Imsdalflaske el med tut, prøv det. Eller tutkopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drikker kaldt vann rett fra spingen til alle måltider, morgengrøt, middag og kveldsgrøt. Han liker ikke noe annet enn vann, prøver nå å lære han å drikke mme, slik at jeg kan ha barnevakt på han når jeg skal i utdrikkningslag og bryllup i september. En skikkelig puppegutt jeg har fått meg tydeligvis....Men vann det liker han;)

 

Han har fått vann fra dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...