Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Føler selv jeg kun har lagt på meg rundt magen og på puppene (og litt lår), men 23 kg. kan ikke fordele seg KUN der??? Hmm....har nok blitt litt mer rundere i kantene enn det jeg trodde....hehe... Får heller legge meg i hardtrening etterhvert, og håpe at de fleste kiloene forsvinner etterhvert. AHRG-og jeg som IKKE skulle legge på meg mer enn 15-MAX! =) Men det å få barn er vel verdt alle strekkmerkene, slappere hud og uønskede kiloer både her og der....
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 La på meg 23 kilo i siste svangerskap jeg også, og skjønte ikke hvor de var fordelt, hehe. Var liksom ikke sååå svær, bare stor mage. Denne gangen la jeg på meg kun 7 kilo foreløpig, e i uke 29 imorgen
Marius og Jonas! Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg har lagt på meg 11-12 kilo hittil, og jeg er i uke 38 nå.Har laft på meg bortimot 5 kilo de siste 5-6 ukene!! Det meste har kommet på mage og pupper, men jeg har i de siste ukene også lagt merke til at ansiktet mitt har blitt litt rundere....! Gleder meg utrolig mye til å komme i form igjen! Har nesten ikke trent i det hele tatt under svangerskapet, så kondisen er helt på bånn.... =( Håper vi får dannet noen tur-grupper gjennom BIM, så jeg får noen til å dra meg med ut på tur!!!
BabyV Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Kor godt å høre at det er andre som har lagt på seg over 20 kilo. Jeg har også 23 kilo ekstra å drasse på og er nå i uke 34 så det blir nok noen kilo til. Blir litt lei meg når jeg leser tråder hvor folk sier dem har lagt på seg rundt 12 kilo og er fødeklar - tenker at jeg kommer aldri ned i vekt igjen. Men, men, kiloene skal bort. Gleder meg til ungen kommer for da skal det springes opp og ned i marka flere ganger i uken. Skal prøve å ikke falle i kafe-fella og bli sittende på kafe hver dag. Planen er å bli i bedre form enn noen gang før :-)
Lille Trille 2015 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg var nå i uken oppe i 13-14 kilo mer enn da jeg var til legen første gangen....og noen kilo til blir det vel før terminen er der om 31 dager....skremmende høye tall når man ser de på vekten liksom....håper bare at de går av igjen like lett som de har kommet på....men det må vel jobbes litt mer for det vil jeg tro... Har ikke fått noen strekkmerker enda, men slappere hud på lår og rygg....oh yes....magen er derimot knallhard fortsatt - ikke mye overflødig som henger der liksom, så håper at den strekker seg fint tilbake når baby kommer ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå