Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Roper på deg her istedet, jeg ) Krangle er full av folk som kjeder vettet av seg i siste sommerferierest, kan jo ikke ta de lavpannene seriøst. Normale mennesker tar det da for f@£n ikke som en "ooooh, jeg seeeer"-kommentar om noen skriver at de tror vedkommende vil få en fin dag? Hjelpes, for et mas det er der inne... Takk for koselig hilsen Og foreløpig har du helt rett; fiiiin dag! Skal snart dra og bade, sola skinner og har fantastisk fin bok jeg skal lese i mens store penta bader og lille penta slumrer i skyggen... Håper du koser deg idag også!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Ja sant måtte jo le litt etterpå da...jeg ble jo litt hissig da...men ok det har sin grunn... ser du...det blir nok en flott dag på deg...syntes nicket ditt var så artig skjønner du derfor ropte jeg på deg... ha en flott dag da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå