Gå til innhold

Hei hei - kan noen svare meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 15+1 - og har ikke noe mage :(

Når kommer som regel den i første svangerskap !?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var såvidt begynt å få min da jeg var 15 uker,men så vel kanskje mest ut som jeg hadde spist godt og bare var oppblåst.... Kom mer skikkelig i tida rundt den ordinære UL'n,og fikk en fin form,noe som hjalp myyye på utseendet,forfengelig som jeg er,ha-ha!

Skrevet

Jeg hadde så vidt mage i uke 15 og jeg venter tvillinger...

Men plutselig en dag så kom den i rundt uke 15/16

og etter det har den vokst i en enorm fart..:)

Den kommer nok snart,men det pleier jo å ta litt lengre tid for førstegangs gravide har jeg hørt

Skrevet

SÅ den kan brått komme !? SÅnn "overnatta" ??

Skrevet

Oj, det er ganske tidlig å begynne å få mage altså. Jeg er i uke 23. og magen begynte å bli synlig bare for et par uker siden. Du kan tydelig se at jeg er gravid nå men det er ikke alle som tør å spørre. :) Så du må nok bare smøre deg med tålmodighet. :) Magen kommer.

Skrevet

Heisann. :)

Lenge siden sist Butterfly.

Hvordan står det til?

Magen min bare spratt ut i uke 16.. Og nå vises det kjempe godt at jeg er gravid. :)

Skrevet

Ikke før over uke 20 at jeg begynte å få mage. Først nå uke 26 er det ingen tvil lenger.... Så hold ut, min spratt ut på 2 uker, merket virkelig at det vokste ja, huden kjentes ut som den skulle sprenge til tider ;o)

Skrevet

Det var slik den gjorde med meg, men som sagt så venter jeg tvillinger, å da blir magen som regel større tidligere

Hadde ikke fått noe mage..men "plutselig" så var det en gravid kul der, ble litt overasket av det ja..

Slet mye med kvalme de første 3 mnd...så magen kom veldig fort etter at matlysten kom tilbake og kvalmen forsvant

Skrevet

Etter uke 18 begynte ting å skje her i gården... Er nå i uke 23 og fortsatt kan jeg bli tatt for å bare ha lagt på meg, men har tatt i bruk mammaklær og det er nok ikke lenge før jeg fyller dem ut, ser at det vokser her nå:) Gleder meg til magen er ordentlig rund og god!!!

Skrevet

heeei, jeg har vært 3 uker på ferie uten mobil, internett - ALT:(

Magen min har liksom krympa den :( vil ha gravidemage, skal på UL i uke 18, er 15+1 idag.. Ida vil ha livstegn fra sin lille :) har ikke sett h*n på 6 uker...;p

Skrevet

Hvilken dato skal du på UL da?

Magen min sto nesten helt i ro fra uke 11 til 16, du kan jo se på magebildene mine.. Har ikke fått lagt inn nytt nå, men ser at forskjellen på de to jeg har ikke er serlig stor. :)

Hvor har du vært på ferie da?

Skrevet

Magen kommer etterhvert. Sist gang kom den ikke før mot slutten, ingen som trodde jeg skulle føde på flere mnd like før terminen. Er litt større nå,men ikke mye mage. De på jobben sjekker den hele tiden..

Skrevet

28.08.07 kl. 19:00 =)

Grugleder meg ;p

Skal legge inn bilder snart, så da kan du se=) skal bare våkne først :)

Skrevet

4 dager etter meg da. ;)

Gleder meg masse jeg.. Men er litt smånervøs for om det er 2 der inne da.. hehe....

Skrevet

du har post.. :)

Skrevet

I mitt første svangerskap kom magen ikke før uke 24 ca.. jeg syntes at den var der fra mye tidligere, men det kommer jo av at man kjenner at det er noe som vokser og tar plass innvendig. Når jeg ser tilbake på bilder jeg tok av den voksende magen, så var det først i uke 22-24 at det var noe forskjell fra utgangspunktet, men fra da av kom magen med et smell også!!

nå derimot! er 13+3 i dag, og har sett 5 mnd på vei ut siden uke 10. det er utrolig irriterende, spes med tanke på at jeg skulle ønske at hemmeligheten kunne blitt bevart en stund til!! Håper bare at den ikke blir noe større enn sist likevel! Blir kanskje fortere stor!??

Skrevet

Med min første så jeg høygravid ut i uke 25..

Sjefen kom og klappet meg på magen og gratulerte i uke 16. Hadde ikke fortalt noe enda.

Nå er jeg noe rundere, og regner med det tar lengre tid før det synes at det er en gravid kul..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...