Gå til innhold

Hadde bare lyst til å si......

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle dere som rakker ned på anonyme, når de føler behov for det. Er det ikke merkelig at noen av dere har rett til å kalle og skjell de ut etter noter bare fordi det står anonym bak en mening de har. Er jo ikke slik at de sier stygge ting. Men når dere som er så tøffe (?) er uenig så blir man kalt og bedt om å dra både hit og dit......Er jo ikke slik at man trenger å være enig her inne hele tiden. kan godt forstå at man er anonym en gang i blant. er det selv fordi jeg ikke gidder å få all den drittslenginga bare fordi man ikke alltid har den samme meningen........

vedder på at de fleste her inne er anonym en gang i blant

og jeg signerer med anonym!

men med ditt og datt retard subjektiv adjektiv så kan dere jo likevel finne det ut og sette meg ut for steining.....LYKKE TIL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du anonym har du ingen goodwill - fordi du er ingen. Ergo har ikke andre noen grunn til å ta lett på deg, du har ikke opparbeida deg noen plattform av respekt, du har ikke delt noe positivt med andre. Dermed er anonyme fritt vilt.

Skrevet

Altså, jeg har ihvertfall aldriv vært slemmeller nedlatende overfor anonyme som kommer med saklige innlegg basert på temaer som går an å diskutere. Har egentlig på følelsen at de fleste ikke heller har det.

Men når anonyme bruker anonymknappen for å spa dritt, edder å galle over andre personer da er det ikke særlig flatterende med anonymknappen. Det er feigt og smålig.

Ellers spiller det vel igrunn ingen roll om man er uenig om ting her inne anonymt eller med nick, det er jo en krangleside??. Problemet er de anonyme som må gå over på personangrep når de føler det har tapt diskusjonen, Det gjelder forøvrig de med nikk også, men det hender 10 ganger mer sjeldent en med de anonyme.

Skrevet

¨å herre gud. hvem laget den regelen da?

snakker om å ha respekt for andres meninger. dere vet jo ikke hvem noen er uansett. om man heter det ene eller det andre...... begynner å bli så sykt her inne. er her mindre og mindre. tro nok jeg sier bye bye snart, og heldigvis kommer ingen til å savne meg. for jeg har ikke brukt timer og dager her inne. har et liv......heldigvis.

angrer på innlegget nå. tenkte kanskje at dere hadde en liten smule fornuft igjen i hodet.

Skrevet

Gjesp. At noen blir hetsa av anonyme, at noen anonyme mener at vi får værsågod skille mellom anonyme, at noen forlater Dib med store fanfarer, og at noen sier vi må være så snille med hverandre og at nå har det blitt så utrivelig - eller evt "sykt" - er knapt noe nytt. Det dukker opp ca hver tredje-fjerde måned, like sikkert som at mensen alltid kommer på telttur, og omtrent like interessant også.

Skrevet

Om man ikke kan stå for det man mener, så har man ikke så mye man skulle sagt. Nei, man trenger ikke være enig i alt som blir sagt her inne, men da får man ha litt bein i nesa og stå fram med det og.

Skrevet

Ja, stakkars alle de uskydige anonyme! Snufs..! Det er faktisk synd på alle som blir sagt i mot her inne på kranglesiden, egentlig!

Skrevet

Tror dette må være innlegg nr. 314 med samme tema HI.

Skrevet

så glad jeg er at jeg ikke har fått med meg de 314 andre med samme tema. har heldigvis annet å ta meg til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...