Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hva kan man gjøre for å få litt mindre av det? Kan man gjøre noe? Føler meg liksom oppblåst nok fra før om jeg ikke skal bli enda større pga vann
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Vet ikke helt, men på meg funker det til en viss grad å drikke masse i tillegg til at jeg sørger for å få nok hvile. Har sett tendensen de siste par ukene, og etter en "hviledag" med mye vanndrikking, tisser jeg mye mer i tillegg til at det syns på vekta!!! Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk for svar. Jeg prøver å drikke mye men tydligvis ikke nok
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 mindre salt skal og hjelpe og sitte med bena høyt skal hjelpe på dem hvertfall...selv prøver jeg alt dette og blir bare større og større.....
MissiCippi Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg har 3 uker igjen og har plutselig fått masse vann i kroppen! Har ikke hatt d med de 2 andre.. Ikke særlig koselig:-( Problemet er at jeg er fryktelig glad i Kims paprika potetgull! Så da får vi legge den vekk og satse på ei mugge vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå