Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er det noen som har noen de kan anbefale?
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Kan anbefale Mette Groth tlf 99452777. Jordmor og akupunktør og veldig hyggelig!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk for svar. Hvor holder hun til og er det dyrt?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Forrige gang tok jeg modningsakupunktur på Balderklinikken, hos Kari Nordmann. Om det hjalp er jo vanskelig å si, men det var helt greit hvertfall :-)
LilleMamsen Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg anbefaler Lena "Mille" Milling på det sterkeste. Hun er jordmor og akupunktør, og jobber på Familieklinikken på Majorstua. Hun er veldig omsorgsfull og kan sette nåler for "alle" problemer. Vil du ta UL kan hun gjøre det og. Den første timen tror jeg kostet ca 600 kr, mens vanlige timer senere koster 350 kr. Synes ikke d er vondt m akupunktur: du skal kjenne et stikk når nåla settes (da har de truffet riktig), men dette går over med en gang.
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Mette Groth holder til på nordstrand i Oslo. 1 time koster 500 og de neste 300. Ikke akkurat vondt men noen nåler er litt ubehagelige. Men det er bare når de settes. Har hatt noe virkning på meg på andre svangerskapsrelaterte plager. Første mdningstime er i morgen.
silkeføre Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 På Heggeli Helhetsmedisin (Sørkedalsveien) er det mange flinke, husker ikke hva første time koster, videre oppfølging koster 350 kroner. Klinikk Fjeld på Majorstuen, 380 kroner pr. gang. Jeg er i utgp redd for nåler, men overlever akupunktur lett! Slapper kjempegodt av når nålene først er satt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå