Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal shoppe klær til hun begynner i barnehagen om noen få uker. da er hun 11 mnd.

vil at hun skal se fin ut i tøyet i barnehagen, men er ikke av den typen som kjøper dyre merkeklær..

synes hm og lignede butikker er grei.

hva har dere på barna deres i barnehagen? joggebukser? dongeri, kjoler?

noen som har noen gode tips til hva jeg kan kjøpe og hvor?? dette ble kanskje et duste innlegg..hehe.. jaja shit au

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg og på igrunn.

Men vil tro at myke klær som er lette å bevege seg i er greie.

:o)

Skrevet

Man kan ha på alt mulig :) Og hm er det fint sted å kjøpe klær.. Er jo greit å ikke ha de dyreste klærne i bhg og da om de skulle søle noe eller ødlegge dem.. :) Har sett at mange av jentene i bhg hannes har på seg kjoler eller shortser om sommeren :)

Skrevet

Snuppa her har på seg det meste, kjoler, skjørt, shorts, bukser og joggebukser. Eller sjelden joggebukser igrunnen. Buksene hennes er behagelige selv om de ser litt ordentlige ut. Og så er jeg en sånn som matcher alt fra sokk til hårspenne. Men det er bare slik jeg er da.:-) Må jo være litt sær.

Handler tøy på refleks, hm, name it,claire og litt mexx av innetøy. Ellers bruker jeg ull ull og ull. Er blitt helfrelst på å ha det innerst, ser at hun er passelig varm uansett vær.

Og nei! Ikke et dustete innlegg! Det er jo tusen ting man lurer på før disse små trollene våre begynner i bhg!

Skrevet

Jeg gjorde meg noen erfaringer første året ja : )

Myke olabukser er det beste på vår og høst synes jeg. Det er slitesterkt, noe som trengs når de er fra 1 år og oppover. Da de både krabber, går og faller om hverandre : ) Stoffbuksene vi kjøpte fra HM ble det hull i raskt. Jeg sverger til bukser fra Kappahl og Nameit. Synes de er bedre.

På vinteren ble det bare ull. Så kunne nok ha kuttet ut og kjøpe så mye langarmede bomullsbodyer ; ) Veldig fornøyd med ull fra Devold! Utenpå ullstrømpebukse synes jeg myke velourbukser var helt topp. Bevegelsesfrihet er veldig viktig!

Når de ikke er så stødige til å gå ennå synes jeg kjole bare er tøys. Men det er nå bare min mening.

Jeg kjøper aldri dyre merkeklær med unntak av ulltøy og uteklær. Skal man få barn til å være glad i å være ute bør de ha det greit i tøyet sitt.

Skrevet

kan vel egentlig bruke de samme klærene som hun bruker hjemme... ;) men man bruker kanskje ikke stiv pyntete klær i barnehagen..og helst ikke klær man er redd for..for de kan få maling på seg osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...