Gå til innhold

Flere med FØDETRYNE????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg er så opphovet i hele ansiktet.. nesa er 3 ganger så stor som normalt, huden er blitt full av små småkviser og har poser under øynene. Ser generellt helt jævelig ut.. fysj.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh.. jeg husker at jeg hadde det en uke el noe før minste kom... så ikke ut... desto værre var det når jeg kom inn på føden :/ men det er litt gøy å da, ser ut som man er fylt opp av vann:P

Og det går *pang* vekk da:)

Skrevet

Heelt vanlig på slutten! Æ for min del va ikkje så ille i ansiktet, men va så hoven i beina at låran gikk rett ned i sandalan....

Skrevet

haha jajeg husker jeg hadde det...har noen veeeldig få bilder fra den tiden og jeg var gaaanske fet i tryne ja...huff..

Skrevet

Huff ja nå er vi vakkre... hehe.

 

(ingenting er mer vakkert enn ei høygravid dame...eh.... NOT haha ikke meg)

 

Ja det er godt å vite at det forsvinner på et blunk.. jeg vet jeg hadde skikkelig fødetryne når jeg skulle ha forrigemann også..men husker ikke hvor lenge i forveien det kom.. har bare blitt verre og verre for hver dag nå den siste uka.

Skrevet

jepp, men det har jeg hatt leeeenge nå, ca 2-3mnd...var slikt sist også, så hos meg er ikke det ett tegn =( men skal til jordmor å få litt hjelp i dag =) hjelper nok ikkke på tryne, men håper det hjelper med rier =) lykke til til deg duracellgirl..var sikker på du hadde fått alt.

Skrevet

var det samme med meg men mye pga svangerskapsforgiftning! men trøst deg med at det går over=)

Skrevet

hehe... hadde det enda hjelpt litt på trynet også... hihi..

 

neida jeg har da ikke født... blææ... men jeg stoler 110%på min magefølelse som jeg har hatt helt siden jeg testet positivt... nemmelig den 8. Vi får se da.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...