Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Åh jeg er så opphovet i hele ansiktet.. nesa er 3 ganger så stor som normalt, huden er blitt full av små småkviser og har poser under øynene. Ser generellt helt jævelig ut.. fysj.
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Åhhh.. jeg husker at jeg hadde det en uke el noe før minste kom... så ikke ut... desto værre var det når jeg kom inn på føden :/ men det er litt gøy å da, ser ut som man er fylt opp av vann:P Og det går *pang* vekk da:)
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Heelt vanlig på slutten! Æ for min del va ikkje så ille i ansiktet, men va så hoven i beina at låran gikk rett ned i sandalan....
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 haha jajeg husker jeg hadde det...har noen veeeldig få bilder fra den tiden og jeg var gaaanske fet i tryne ja...huff..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Huff ja nå er vi vakkre... hehe. (ingenting er mer vakkert enn ei høygravid dame...eh.... NOT haha ikke meg) Ja det er godt å vite at det forsvinner på et blunk.. jeg vet jeg hadde skikkelig fødetryne når jeg skulle ha forrigemann også..men husker ikke hvor lenge i forveien det kom.. har bare blitt verre og verre for hver dag nå den siste uka.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 jepp, men det har jeg hatt leeeenge nå, ca 2-3mnd...var slikt sist også, så hos meg er ikke det ett tegn =( men skal til jordmor å få litt hjelp i dag =) hjelper nok ikkke på tryne, men håper det hjelper med rier =) lykke til til deg duracellgirl..var sikker på du hadde fått alt.
junea Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 var det samme med meg men mye pga svangerskapsforgiftning! men trøst deg med at det går over=)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 hehe... hadde det enda hjelpt litt på trynet også... hihi.. neida jeg har da ikke født... blææ... men jeg stoler 110%på min magefølelse som jeg har hatt helt siden jeg testet positivt... nemmelig den 8. Vi får se da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå