Gå til innhold

Ikke utålmodig.

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det er veldig mange innlegg her som omhandler at man ikke orker vente mer.

Det synes jeg er helt greit.Uansett hvor langt man er i svangerskapet. Ett eller annet sted skal man jo lufte seg ;)

Jeg har også klaget masse her inne fordi jeg har vært kvalm, vondt bekken, trøtt, sur osv osv. Herlig å få støtte ;)

Men jeg føler meg nesten litt rar som ikke er utålmodig. I dag har jeg 9 dager igjen til termin. Og jeg håper virkelig den skal bli der inne en stund til jeg. Jeg nyter å ha fri, gjøre istand til den lille kommer. slappe av, sove når jeg er trøtt osv osv. Jeg rett og slett lader batterier og forbereder meg. Frem til nå har jeg bare vært sliten og slapp. Nå nyter jeg å ha overskudd til å gjøre litt hver dag :)

Og så koser jeg meg skikkelig med magen. Skal bli veldig rart når den ikke er der mer, ikke kjenne bevegelse, osv osv. Prøver å nyte den så mye jeg kan selv om den er litt i veien :)

Jeg håper det er flere som har det som meg og fortsatt koser seg med å være gravid.

Og til dere som er skikkelig dritt lei håper jeg det skjer noe snart. Skikkelig slitsomt å være lei :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt både / og for min del. Noen dager er jeg drittlei, andre bare nyter jeg å ha den store magen. Er veldig koselig med sparkene og bevegelsene, og den oppmerksomheten man får.. :) Men samtidig, så er det mye som er vondt, så jeg ser fram til å bli ferdig.

Det er litt skummel at det er så kort tid igjen (13 dager), nå vet jeg jo hvor jeg har henne hele tida.. Etter det har jeg ikke det. Også skjønner jeg ikke hvordan et menneske kan bli så lite.. Hehe. Men det har da gått bra en gang før, så.. hihi :)

Skrevet

Åh, jeg skriver så under på denne her!!!!

Har 24 dager igjen og føler virkelig at jeg bruker tiden til

å lade batteriene. Også helt greit at "glunten" bruker

tiden han skal til å bli ferdig.

Har ingen problemer med å forstå at det er lett å bli lei,

og ihvertfall hvis man går over termindato:o)

Skrevet

Jeg skriver også under her! Jeg har 20 dager igjen til termin i dag, og det syns jeg er helt ok. Har hatt ferie i 4 uker nå, og starter permisjonen i dag. Med andre ord så går jeg bare rundt å koser meg! Jeg sørger for å få masse søvn, og lader opp batterienen maximalt! Jeg er i fin form, og gir meg selv små gjøremål hver dag. I dag skal jeg ta en liten tur ned på kjøpesenteret, og jeg skal vaske litt klær. Føler jeg for det, så skal jeg kanskje bake kanelboller utpå ettermiddagen! Jeg håper også at lillegutt blir inni magen min iallefall i 2 uker til. Jeg vil at han skal få så mye tid som mulig inni meg, slik at han er frisk og rask når han kommer ut! Men jeg skjønner også godt at noen blir lei av å vagge rundt som en stranda hval, spesielt når de har bekkenløsning og mange andre plager. Jeg ser ikke bort fra at jeg også begynner å syte litt mer om jeg går over termindatoen..... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...