Gå til innhold

Jeg vil ikke, vil ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På JOBBEN....=o(

Hehehe sikkert teit nå men må jo det hvis jeg skal få svangerkapspenger...

Har akkurat fått ny jobb som vikar og kontrakten er til 1/2-08 og jeg har termin 1/3-08...

Tror jeg skal finne meg en ny jobb igjen jeg..Nå jobber jeg i butikk med for lite ansatte og vi sliter rævva av oss...Er nå midt i katalogskifte (Clas Ohlson) og det er bare kaos. Arbeidstiden er heller ikke til å skryte av heller...Har en sønn på 3 og når jeg jobber kvelden så ser jeg han bare noen timer på dagen og så får jeg ikke sett han før jeg kommer hjem, men da sover han jo...=o(...

*syte litt ja*...Nei, får skjerpe meg...Må jobbe, må jobbe, må jobbe...*sykesegopplitt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er ikke det perfekt at kontrakten går ut 1 mnd før termin da? Eller betyr det noe ifht penger kanskje?

Du får bare holde ut :o)

Du vet at om man jobber dagtid, så ser man jo bare barna noen timer på ettermiddagen før de legger seg, så blir jo hipp som happ sånn sett, men du får dagtimene isteden.

Er ikke så mange mnd så "hang in there" ;o)

Skrevet

jo, er jo helt perfekt med kontrakten...Og pengene går akkurat vil jeg tro...

ja, får bite i det sure eple og komme meg på jobb...Trenger pengene..Ville nok ha trivet best med tidlig vakter...Liker ikke å jobbe sent...Ikke artig i det hele tatt...

Menmen..."bare" 6 mnd til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...