Lillnita. Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Vil bare fortelle deg at du er et fantastisk flott person. Jeg har fått oppleve mange av de gode kvalitetene dine, det at du alltid tar hensyn til andre uansett hvor tøft du har det selv, at du stiller opp selv om du er sliten. Hjelper andre uten å forvenete noe til gjengjeld, uansett om det er mennesker du kjenner eller ikke. Jeg vil du skal vite at jeg setter så utrolig stor pris på den støtten og oppmuntringen du har gitt meg de siste månedene. Så tusen tusen takk, jeg håper jeg får mulighet til å gjengjelde det en dag. En STOOOOOR KLEM fra meg =)
wicca Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Å hjelpes meg da nå sitter jeg å griner her *snufs* Den kom godt med i dag, er så sliten at jeg ikke vet opp eller ned på meg selv, har tusen ting jeg skal gjøre no for vi får besøk snart, skal grille, men sitter her og klarer ikke komme i gang det ble lettere no så no skal jeg begynne å lage salaten hihi Tusen takk begge to, dere er ikke så verst dere heller utrolig glad for at jeg kjenner noen som dere Varm klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå