Gå til innhold

Navn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ha gått for Niklas og Alexander...... men det er bare min mening da! Viktigere hva du syns!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Ja,det viktigste er hva vi som foreldre syns,men kjekt å få litt synspunkter fra andre å... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge deler er fint, men jeg ville gått for begge navnene med K. Det er liksom den norske utgaven av navnet. Spørs litt om dere foreldre har "norske" eller internasjonale navn. Så kan dere evnt velge det som passer med resten av familien eller som passer etternavnet. Vi har valgt et lignende navn med K, da pappaen også har et navn med K i seg istedenfor CH.

 

Lykke til! Fine navn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!

Vi har skikkelig norske navn både jeg og far,men jeg er litt for å skrive med x og ck... Det uttales jo på samme måte,så det spiller forsåvidt inegn rolle. Bare arti å høre andres meninger syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anouschka with Love

Sønnen min heter Niklas Alexander han da ;). Så det liker jeg definitivt best. Niklas fordi det er mest vanlig norsk/svensk skrivemåte og først og fremst for at junior skulle kunne stave det lettest selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fin kombinasjon! =) Vi har bestemt oss for bare ett navn, fordi han skal ha begge etternavnene. Hadde en diskusjon med sambo i går, og tror vi ble enige om Nicklas og Alexander... =) Men vi får se hvordan den lille gutten ser ut da han blir født, kanskje det ikke blir noen av navnene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...