Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg mener da INGEN skal få mobbe meg herfra...uansett hvor mye negativitet noen prøver å så rundt meg så skal jeg være meg selv. Skal prøve å holde meg rolig da jeg nettopp sa ordet faen litt for mye på krangle men ok.... Jeg er her for å bli! Kommer sikkert til å ta meg pauser herfra men jeg kommer ikke til å la meg bli mobbet og skjelt ut for en dritt det er jeg ikke det vet jeg. Til alle negative tullehoder: Jeg nekter å la det negative ta overhånd og kommer til å spre ekle positive innlegg til krampa tar dere og dere er så lei meg at dere selv sletter profilene deres og ikke kommer tilbake,,,HA sånn... Måtte bare få det ut her kjære venner...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det er bra! =) Jeg unngår bare å gå inn på Kranglesiden. Er så nye tåpelig der..
Helnøtt med spire:) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Off, ikke bryd eg om de kjære Sjaman. De må bare si nedlatene ord til andre for å føle seg bra "stakar". Sjalu? ja det er bare det de er;) Bare bli Sjaman. Ikke bryd deg om de. Mange her som synes bra om deg! Innkludert meg Helnøtta;)
Cat.68 Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 YOU GO GIRL!!!! Akkurat sånn er det med meg å, de kan bare bli så lei meg at krampa tar dem ;o))
Gjest Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 det er jo nettop det de anonyme vil...jage oss herfra.. men jeg har ikke tenkt meg noe sted..
nickoline og supermann Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 klanen signerer ser jeg, men siden dere lager et slikt innlegg så tar dere dere nær av kritikk. why......... må alle være enig med alt tøv og tull her inne?
Dotten Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Nå har jeg hatt "helgefri" herfra, så jeg har sikkert gått glipp av masse, men om noen holder på med drittslenging, så er det utrolig barnslig. Heller er det ikke lov å angripe folk direkte, på nicket, ei heller regelrett mobbe. Har voksne damer/jenter/herrer ikke noe annet å finne på, får de heller logge av, ta med ev. barn ut, å leke med dem. Mobbing er rett og slett så utrolig idiotisk, og kan ikke forsvares på noe måte. Ikke slutt å være her inne du Sjaman. Ikke la deg pille på nesen heller, men heller meld fra til moderator e.l. når noen begår et sånt overtramp!! Ev. si i fra til meg, så skal jeg dra å banke dem litt Heia Sjaman!!!!!!!!! (La kranglefantene holde på på sitt favorittforum Krangle, så er du her inne hos oss. Egentlig er det latterlig å ha et "krangle"-forum. Skal vel ikke oppfordre folk til å være stygge med hverandre vel???). Klem
Cat.68 Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Hvem har sagt at man må være enig i alt?. Det er personangrepene og hetsen mot enkelte nick de snakkes om. Selvfølgelig må man få reagere, det er hva man velger å gjøre med det som er det viktige. Trur nok innlegget her til Sjaman heller er ment som provokoasjon til de som hetset henne, en som at hun sitter og er lei seg over det som blitt sagt. En slags ÆDDA;BÆDDA DERE !!! *hehehe*
Gjest Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Sjaman da !! Du er da ikke hårsår ? - La det prelle av deg ) Takk for at du sendte nedover litt sol igår (sikter til regndans innlegget mitt) - Sitter ger i sol og varm idag ! TOPPERS !! )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Signerer Dotten jeg, hadde ikke kunne sagt det bedre selv=)=)=) Vi liker deg veldig godt Sjaman=)=)=)
ragna Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Dotten; føler for å komme med et innspill her. ser at du nevner at kranglefantene bare skal holde til på sitt eget favorittforum osv. veeeeel, du innser selvfølgelig at de som har hetset sjaman er skravlere som skriver på krangle for å være anonyme?? vi vil ikke ha dem der vi heller! og dessuten, det er bare ett fåtall som er stygge med hverandre der inne (forutenom nettopp de anonyme) vi liker bare å diskutere litt vi;) stemmer for at vi heller får et eget forum for personer uten rygggrad! sjaman; flott å se at du sjiter en lang en i dem
Gjest Skrevet 6. august 2007 #18 Skrevet 6. august 2007 du ragna du ragna...har du det bra...måtte jo le litt om noen av diktene du fikk på fredag hoho
Dotten Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 Veeel, det kan være både og det da Det finnes jo kranglere som også er anonyme, selv på krangle.... Men, er enig at det stikker sikkert over noen skravlere for å krangle litt, slenge dritt osv. for å kunne være anonyme osv. Det finnes jo ikke bare "skinnhellige" mennesker her inne heller. På ingen måte! (Ikke jeg heller det.....). Bare kos dere inne på krangle. Skal ikke ta fra dere den kosen jeg Er innom der en sjelden gang selv, men tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært anonym der inne. Liker å bruke nicket mitt, da jeg stort sett kan stå for det jeg sier
ragna Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 hihihi;D tro meg, jeg lo så tårene skvatt, nesten så jeg av stolen datt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå