Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hei, hei....avhengige meg kunne ikke gaa en hel uke uten bim og maatte stikke innom med en hilsen. Her er det varmt! Det er deilig, men jeg gaar med konstant hodepine. Tok med hele 4 paracett........hmmm....de er gone for aa si det saann. Jeg har vanligvis aldri vondt i hodet, men naa sover jeg ikke om natten engang, skikkelig slitsomt! Vel vel....nok klaging, bassenget venter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå