Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvordan vet man om man har vann i kroppen. Jeg for min del har hatt veldig lite vann i kroppen tidligere iflg legen, men i de siste dagene så føler jeg at jeg har fått mere vann. Men er usikker på hvordan jeg sjekker dette. Jeg har ikke så veldig hovne bein, men nå sitter jeg med bena høyt mye av tiden. Jeg har til tider problemet med ringen på fingern og må ta den av fordi det strammer så - ikke bestandig jeg får den på igjen før dagen etter. Merker etter klær og liggemerker på huden tar bortimot en halvtime før dem forsvinner, vet ikke om det sier noe om vannmengden i kroppen. Noen som har peiling på sånt? Jeg kjenner at jeg blir mere paranoid av å sitte å bimme. Er ihvertfall blitt veldig oppmerksom på det med svangerskapsforgiftning. Det er derfor jeg spør om det med vann i kroppen. Jeg har også hatt problemer med å se tydelig i det siste, men det tror jeg er fordi jeg bruker linser og så bør jeg kanskje bruke brilller i noen dager istedenfor. Tror bare øynene trenger litt hvile.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg forsto at alle "sovestripene" i tillegg til stive fingre og at skoene begynte å trykke litt var tegn på vann. Spurte JM om dette, og hun sa at hvis det ikke var værre enn det i tillegg til at alle andre prøver var fine skulle jeg bare ta det som et sunnhetsstegn faktisk! Uansett syns hun jeg hadde lite vann i forhold til veldig mange andre. Er i dag 36 + 6, og på helsekortet skrev hun på ødemer 0 - 1. Tror ikke du bør uroe deg for sv.sk.forg. så lenge alle andre prøver du tar er fine:o) P.s Tror også de fleste av oss også blir litt rare i kanskje både hodet og øynene av å sitte her og Bimme flere ganger om dagen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå