Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Det er jo sinnsykt mange som jobber der, til at de ikke har så mange lokasjoner rundt om, så noen må vel ha fruer som henger på dib?
Tanta til Prille Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei du Har en mann som jobber i Ergo Group ja. Jobber i Ergo SMB (mulig de har byttet navn igjen nå da, klarer ikke å følge med på alle endringene) med tilholdssted i Nydalen. Hva jobber din med da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Oij oij, så morro! Min jobber også i Nydalen! Hmm... han jobber med....åååå, herregud! Han er hvertfall system administrator, truuur eg.. skal spørre når han er tilbake fra lunsj
Tanta til Prille Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hi hi. Kanskje de kjenner hverandre.... Min jobber med OnSite. Altså den delen av drift som gjøres ute hos kunden. I tillegg så tror jeg han har noe å gjøre med driftsenteret å gjøre. Er ikke så lett å følge med på hva de driver med. Syntes oppgavene endrer seg hele tiden jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Det er godt mulig! Men tror ikke de jobber på samme avdeling da. Min driver med systemer, posten, hafslund, og sånne ting.. Han er ikke ute, med untak av noen besøk på Hafslund sin sentral, for og ordne noe datagreier. Har egentlig ikke klart og ta tak i hva jobben hans går ut på, men jeg vet at han fikser nettsidene til forskjellige kunder. Posten sine sider, og hafslund, og opplysningen1881, feks....
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 sånn, da har jeg snakka med sambo, men han sa han ikke hadde noe med de og gjøre, så da er det nok ikke sikkert de vet hvem hverandre er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå