LeNoAnMa Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Bar lurte på hvordan det gikk med deg jeg? Vi har jo hatt så mange like symptomer!!! Jeg hadde ikm igår, og ikke no tante å se, heldigvis:) Kjenner ikke no tegn til at hu kommer idag heller. Så jeg skal teste t onsdag, hvis jeg klarer å vente:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei Vilhanummer2nå :=) Jeg tror nok det er over i ny pp på meg .. har hatt litt rosa på papiret idag .. (veldig lite) Men stemmer iht. at jeg spotter litt dagen før IKM.. som er (etter mine beregninger) i morgen.. Holder håpet oppe til hun kommer skikkelig selvfølgelig ... men kjenner vel at det er på gang! blÆ! Håååper hun ikke kommer til deg!! Si fra hvordan det går!! Krysser alt som kan krysses for deg:=) Klemmmm
LeNoAnMa Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Spottet litt igår jeg, men tok det som et godt tegn jeg:) Så synd at tanta er på vei til deg da, men jeg krysser fingra for deg forde jeg, og satser på at hu lurer deg bare til å tro at hu dukker opp....he he
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Oi.. spottet du litt også .. kanskje det forsatt er håp for meg også da!!? Håper håper hååååper at vi begge er "smelt på tjukka"!! hihi Vi holder kontakten :=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå