Gå til innhold

Hva med tilreisende venner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke en gang blitt fridd til, og kan i allefall ikke se fram til et brullup i nærmeste framtid! Men jente er jeg jo, og gjør meg mine tanker om drømmedagen likevel!

 

Jeg vil gjerne at ALLE mine venner og familie skal få være med å feire den lykkelige dagen. Det er da ikke så unaturlig... Men som de fleste vil det jo bli ganske dyrt å invitere alle til både middag og kaffe. Jeg vil gjerne ha det tradisjonelt med tre retters middag og kaffe etterpå. Jeg regner dermed med at det er familien som blir invitert til middag og venner etterpå. Men så har jeg jo noen svært gode venner som bor langt unna. DERSOM disse skulle ha mulighet til å komme i bryllupet mitt, selv om de bor langt unna, så er det jo litt lumpent å ikke invitere de til middagen, er det ikke?

 

Og huff, nå kom jeg også på tanken om at det er jo vennene våre vi møter i hverdagen, ikke tanter og onkler spredd rundt i landet! Nå vil jeg dele HELE dagen med vennene mine også!!! :-)

 

Akk o ve...

 

Jeg håper at min kjøre kan fri til meg! (vi har vært sammen i over 8 år...) Men hvor lenge skal jeg vente? Kanskje jeg skal fri selv, på neste skuddårsdag? Er det ikke det som er jentefrier dagen? Jeg er nok litt tradisjonell av meg... Vil helst bli fridd til! Håpløse meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette e jo kjempe vanskelig, men eg e sikker på dåkke finne en løsning.

alternativet e jo å begynne å spare allerede sånn at dåkke har budsjett til å invitere alle til middag..

 

vi har valgt å invitere alle tilreisende til middag.

alle tanter og onkler..

 

så komme noen venner og de fleste fetre og kusiner til kaffe

Skrevet

Sett i gang og fri he he trenger ikke vene til skuddårsdagen engang ;) Men skjønner hva du mener, skulle gjerne blitt fridd til selv, men vet ikke om det noen gang kommer til å skje...

 

Hvis det blir bryllup på dere da, så ville jeg invitert alle tilreisende til middagen ja.

Skrevet

Vi skal ha et lite bryllup og kommer kun til å invitere de nærmeste til middag.. Har likevel tenkt å tilby eventuelle tilreisende som kommer for kun kaffe å hjelpe med løsninger både i forhold til overnatting og i forhold til middag... Men det blir neppe så mange tilreisende for vårt bryllup...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...