Gå til innhold

høyskolen er enorm:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

god formiddag til alle damene her inne:)

sitter nå på biblioteket på hia..etter å mast og gravd på starkars dama i infoskranka nede.føler meg som ei lita 6 åring..finner ingenting her.he he..25 år og klar for utdanning..endelig.mandag begynner studiet( alm.lærer) men jeg er tidlig ute..tulla begyndte i barnehagen i dag..så sitter her og leser til teoriprøven på lappen:) ville bare sende dere en hilsen..klamrer meg til dib ..eneste kjente her..hehe.håper alt blir mer oversiktelig etterhvert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare si "Hei!", fordi jeg også skal begynne på HIA på mandag. Etter mange år i arb.livet, blir det fra nå av en annen hverdag. Gleder meg og er veldig spent.

Er biblioteket bra? Har hørt at HIA er en av landest kosligste høgskoler... (?)

Skrevet

Åhhh.....jeg vil også. Har kommet inn på utviklingstudie i Kr.sand, men tror jeg må si i fra meg plassen:( Holder fortsatt på med en mastergrad som skal være ferdig til jul og tror det blir hardt med et studie i tillegg nå. Men du skal aldri si aldri så kankje jeg treffer på en av dere?! Ihvertfall så må dere alle ha lykke til med studiene begge to:)

Skrevet

hei:) så gøy at vi er flere!! Hia er en knallbra skole!!! utrolig bra lagt opp her med stor plen og kjempebra bibliotek.datteren min har plass i skolen sin barnehage som ligger 2 min fra.er desutten landets beste skolekantine....såååå mye godt her.gleder meg utrolig mye til å begynne!! hadde vært kos å truffet en dibber her..si ifra hvis dere vil ta en kaffe i kantina en dag!!!!!

Skrevet

takk for lykke til hilsener forresten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk for det.

For deg er det er "bare" å ta i litt ekstra dette halvåret.... Forhåpentligvis blir det master på meg også, men først skal jeg ta bachler.

Skrevet

hva skal du ta bachelor i tore tang?

Skrevet

Heldiggris ang. barnehagen! Vi var veldig sen ute med å søke, og venter og håper i det lengste....!

Kantina er vel kåret til landest beste skolekantine flere år på rad! Jeg blir å finne i sunt-hjørnet :-)

Skrevet

ja..vi var utrolig heldige!!veldig ok barnehage..ble skikkelig imponert over dem som arbeider der..og tulla trives allerede etter 3 innkjøringsdager. uff...sunt hjørne er vell strengt tatt det lureste..men jeg er den som stikker innom sunt hjørnet..for så å ta en rask svipptur innom bakvarene og:) har jo spicheren rett ved så kan jo alltids bruke medlemskortet mitt og veie det opp.he he..vært medlem der i 2 år..støttemedlem

Skrevet

Så spennende. Jeg skal søke inn på høyskole til neste år, for da er jeg ferdig med å ta opp de fagene jeg manglet. Så jeg glede meg skikkelig.

Skrevet

ja..er en deilig følelse å sitte her.selv tok jeg gen.studie komp + et par realfag på sonans..og er utrolig godt å endelig være klar for å begynne her.lykke til!!!!!!

Skrevet

Det er vel "problemet" med treningskort. Tenker "har ikke noe å si at jeg spiser dette, kan jo trene det bort på Spicheren"... :-)

Håper virkelig på bhg-plass. Hvis ikke må kona gjøre om litt på arb.dagen, litt unødvending stress. Men det skal ordne seg.

Jeg skal studere It- og informasjonssystemer.

Skrevet

vet det..treningssentere er ment for å gi god samvittighet..men de ender opp med å gi det motsatte!!!! uffameg..håper virkelig det ordner seg for deg og familien din..er jo forferdelig frustrerende å sitte uten barnehageplass.vi var selv livredde for at det ikke skulle gå.da ses vi kanskje snart da!! høres ut som et spennende studie du har valgt deg

Skrevet

Lykke til med studiene! Utrolig vittig at jeg tilfeldigvis traff på dette innlegget :-).

Sommeren har gått så fort og vi har vært mye på farten. Glemte helt at vi skulle prøve å få tid til å treffes i løpet av ferien, M. Jeg er her nede et par dager til, så det er bare å si ifra om du vil treffes.

Ha en fin dag! Nyt sola og lykke til med lesinga :-) Bare å sende meg en sms om du har litt tid til overs. Jeg skal til byen en liten tur i dag tenkte jeg.

Skrevet

hei:) ja vi glemte helt å treffes:det var synd.men kan ta det igjen ja.jeg skal til byen en av dagene..kan jo sende deg en melding..sitter her og pugger til teoriprøven på bil..men litt mye annet som er morsomt å utforske.har linnea en ok barnehage?? var utrolig rart å gå fra ho..måtte gråte bittelitt jeg og...men heldigvis er det en flott barnehage da.gleder meg utrolig til lærerstudiet ja..har prøvd en del andre ting..men endelig klarte jeg bestemme meg..:) og rent økonomiskt er det ganske ok å utdanne seg en av gangen..får mindre studielån tilsammen. håper ellers alt er bra med deg og dine!!!!!!!!!!!!!!!!! tenk så store tullene våre er blitt..sukk

Skrevet

Skjønner det må har vært spesielt å levere henne fra seg i barnehagen. Det er jo en slags milepæl på at nå er virkelig babyperioden over- de er blitt små jenter! Hun kommer nok helt sikert til å like seg i barnehagen. De fleste sier jo at det er verst for foreldrene.

Vi fikk ikke barnehageplass til Linnea. Står fortsatt på venteliste, og i følge opptakskontoret kan det ta tid før noe er i boks. I vår bydel er det utrolig mange barn som ikke har fått plass. Så jeg blir hjemme med henne inntil videre siden det ikke er så mye annet å gjøre i en sånn situasjon. Og så blir jeg dagmamma til ei jente fra barselgruppa som er to dager yngre enn Linnea. Jentene kjenner hverandre godt og det samme gjør vi foreldre. Så det er et godt utgangspunkt hvertfall. Jeg begynner førstkommende mandag. Blir spennende- grugleder meg...

Ja, du får sende en melding når du har tid. Jeg reiser til Oslo igjen på onsdag ettermiddag. Så hvis det skal bli noe må det nesten skje før dette. Men hvis du har det travelt får vi heller ta det en annen gang. Men det hadde jo unektelig vært koselig å treffe dere snart! Så kunne jentene ha lekt litt sammen også. Linnea begynner å bli litt utsultet på den daglige kontakten med jevngamle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...