Gå til innhold

normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå skal dere høre jenter...

her er en liten historie...jeg har verdes beste mann som jeg elsker på denne jorden og jeg er storm forelsket i han..

vi skal ha baby i oktober og jeg gleder meg kjempe mye:-)

men når vi skal ha sex føler jeg sterkt at han ikke vil selv om han sier det...men han kommer nesten med en gang vi har sex men jeg føler meg ikke attraktiv mer og føler noe mangler mellom oss..

det startet ganske tidlig i forholdet selv om vi hadde mye sex følte jeg han ikke hadde lyst på meg...

jeg vil så gjerne at han skal like å ha sex med meg og jeg skal føle den tiltrekkningen hos han men det kommer sjelden...

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for jeg vet jeg kommer til å gå lei etter hvert og er redd dette skal føre til brudd i forholdet.

måtte bare få det ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk med han om dette:)

Spice opp litt;) hihi

kos dere masse og prøv spennende ting;)

lykke til:)

Skrevet

Hei.

Godt å se at jeg ikke er alene i verden med dette problemet.

Jeg har en fantastisk god og snilll mann som jeg elsker mer enn jeg kan forklare.

Jeg er nå gravid i 8. måned

Sex har alltid vært et tema mellom oss. Helt fra første stund. Jeg tror han elsker meg og er glad i meg, men likevel tror jeg ikke at han helt tenner på meg. Jeg trenger tydeligvis mer sex enn han, men siden jeg ikke føler at han tenner på meg, eller finner meg tiltrekkende så tør jeg heller ikke ligge opp til sex. Vi har bare mindre og mindre sex etter hvert som tiden går. Jeg har tatt det opp med han mange ganger men det blir likevel ikke bedre.

Jeg er også redd for at jeg skal bli lei og at det vil ødelegge forholdet vårt, eller at han finner en han tenner mer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...