Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Nå kom han bort til meg å sa han hadde vondt i rompa og at han ville gå på do.. Jeg satte han på do og på under 1 minutt så har han bæsja den svære pølsa.. og ikke spor i bleia engang. Dette er første gangen han ber om å gå på do selv, og første gangen vi har rukket det uten at det har havnet litt i bleia først. Om det gikk ann å sprekke av stolthet så bør jeg sprekke.. for nå er jeg så utrolig stolt av gutten min. Han får et klistremerke for hver gang han gjør noe på do, og idag fikk han 2... han var i ekstase selv også Skal absolutt se nedi do etterpå og spole ned selv. Åh:)
Gothic Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Så fint da Vi prøver også , har både potte og dosete, men det har ikke vært så stor suksess enda. Han er også 2 1/2.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 åh for en følelse når de først får det til må jeg bare få si. Vi har trenet litt fra og til... men ettersom jeg er temmelig sliten nå på slutten så begynnte vi med bleia igjen og er heller raskt ute når vi merker han skal gjøre noe... jeg slet meg helt ut de dagene han gikk uten bleie.. løp til og fra do hele tiden. Vi har potte,men etter en bæsjing der så fant vi ut at vi droppet det... fy for et griseri å gjøre rent da gitt.. fysj. Vi skal ha tak i et dosete så han sitter mer stødig,men han har vært flink å sitte rett på doen også. masse lykke til med bleieslutt til dere også.. helt plutselig så går det.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 så flink han eeeeer ) ååååå du må lære meg metoden din når marcus blir så stor;)
Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Å så flink... også bare 2,5 år da gitt.. må skryte litt av snella mi også: pappan ringte meg i går og sa at hun hadde noe å fortelle meg Jeg har vært på do, uten bleia, hele natta ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så glad jeg ble.. skal bli deilig å bare ha en bleieunge ja.. Hurra for de flinke barna
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Fabel_Aktiv med Super_Aktiv: Åh så flink jenta di er også da. Ja jeg gleder meg enormt til han blir tørr sådet blir bare 1 bleiebarn her... nok jobb med det, hehe og ikke minst er det dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå