Prinsemammaen Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg vet ikke helt når jeg har IKM, men tipper mellom onsdag-søndag en gang. Har vært skikkelig kvalm og uvel hele helgen, så tok en test i dag. Klarte ikke å vente! Selvfølgelig negativ... :-( Men har ikke mistet alt håp enda. Kan vel fortsatt være gravid... ;-)
ennah78 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg har og ikm mellom onsdag og søndag.. kommer ikke til å teste før til helga iallefall...hvis ikke tr kommer da... Jeg har og vært en del kvalm og trøtt/ uvel noen dager..håpe ..håper... men er vel for mye forlangt... burde ikke være det 18 pp... Krysser fingrene for oss!
Prinsemammaen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Tror jeg skal prøve å klare å holde meg jeg også. Å ikke teste før til helgen... Men regner vel egentlig med at tr kommer på besøk snart... Vi får krysse fingrene for oss!!! :-)
Bebbiss Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Tok en EL-test på lørdag som var neg. Vet ikke 100% sikkert når jeg har IKM pga uregelmessig mens, men lørdag var da jeg skulle hatt mens om jeg hadde hatt 28 dagers syklus. Var en periode HELT sikker på at det ikke hadde klaffet denne gangen da jeg ikke har hatt noen symptomer på graviditet, men her sitter jeg da og har fortsatt ikke fått mensen. Farlig dette - begynner jo å håpe...
Prinsemammaen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 :-) Får bare krysse fingrene!
Mathea08 Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg vet heller ikke sikkert når jeg har IKM. Har uregelmessig syklus, men det er 14 dager siden EL i dag, så... Jeg har da tatt en test i dag som var negativ selvfølgelig Men det er vel håp her også da. Dersom ikke mensen dukker opp med det første. Hvor lenge kan det gå mellom EL og TR? Finnes det noen ca svar??
Prinsemammaen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 Mener å ha hørt at mellom EL og TR er det som regel 14 dager?? Men er ikke helt sikker altså...
Lykke(lig) Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Hei, ser ut som at vi er mange som har uregelsmessig syklus. jeg har rundt den 10. har ikke turt å teste meg.. Jeg har få eller ingen symptomer. Tror jeg kjenner et lite trykk neders og/eller på siden av magen, men det kan være innbildning, de siste dagene. Ellers har jeg vært varm, trøtt og slapp, men dette kan også være av helt andre grunner enn graviditet. Om ikke tr har kommet til den 10. så tester jeg om morgenen den 11.. er sikkert ikke gravid, kan ikke tenke meg at det skal skje MEG av alle liksom..
løveprinsen <3 Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 IKM på fredag. Greier sikkert ikke å vente lengre enn onsdag før jeg tester. Er helt teit egentlig, men men..
zadine Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Har IKM ca 10 aug. er oppblåst i magen, masse mensmurringer, og vondt i korsryggen. +at jeg spotter litt. Spottet litt på lørdag, og så litt igjen i dag. Jeg drømmer noe helt forferdelig. (ikke bare mareritt), hver natt. Er trøtt, irritabel. Så jeg følte meg veldig gravid helt frem til jeg begynnte å spotte igjen i dag. Nå er jeg sikker på at det bare er tanta som melder sin anmarsj tidlig. Hvis tanta ikke er kommet til onsdag morgen tviler jeg på om jeg klarer å holde meg lenger uten å teste.
ennah78 Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Håper den spottinga bare forsvinner og at tanta di har reist på langtur!! Jeg har symptomer sånn ca annenhverdag jeg så det er nok innbilte.. får se hva som skjer denne uka...håper ikke tanta dukker opp her heller..
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Klarte ikke å la være å teste i dag tidlig og selvsagt var den negativ. Ikke så rart det da med IKM lørdag/søndag. Nå skal jeg styre meg. Men tanta kommer nok den som alltid :-(
Bebbiss Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Fortsatt har ikke TR vist seg. Lurer på om det fungerte å sende henne på tantetur til Langt-vekk-i-stan....?? Morgenurinen står på glass hjemme. CB digital innkjøpt. Sambo og jeg skal teste kl.16 i kveld.
Prinsemammaen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. august 2007 Sendt tanta på tur jeg også! Håper hun trives VELDIG godt og ikke har lyst til å komme hjem igjen... :-) Så spennende at dere skal teste kl. 16 i dag da!! Lykke til!!!! :-) Og gi oss beskjed om hvordan det gikk!
Emmeline med spire Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Hører egentlig til uke 33 jeg da, men blir så nysgjerrig på dere andre Bebiss: Nå er klokken 16 Hva ble resultatet??
Bebbiss Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 Jeg er SMELT PÅ TJUKKA!!!!! ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Den vordende far snakker alt om ordne i stand barnerom med biltapet og full pakke! ;oP
Emmeline med spire Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer!!! Hva slags symptomer har du hatt da?
Bebbiss Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 Det er nettopp det som gjorde meg så sikker på at jeg IKKE var gravid - jeg har ikke hatt noen symptomer, annet enn litt mensmurring/stølhetsfølelse i underlivet, men jeg antok at det var pga at jeg kjente ekstra godt etter. Har også hatt noe vondt i korsryggen, men sliter litt med ryggen av og til så det var ikke noe symptom å bite seg merke i det heller. På lørdag tok jeg ett glass rødvin og på søndag følte jeg meg fyllesyk! Vondt i hodet og uggen/sur i magen. Sånn var det sist også så det bet jeg meg merke i - du blir jo ikke fyllesyke etter ett glass...! De to siste dagene har jeg ikke orket at beltet strammet sånn over magen heller. Var bare ubehagelig. Dermed bestemte jeg meg for at jeg skulle teste i dag :oP
ennah78 Skrevet 7. august 2007 #19 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer!! Håper tanta til oss andre har dratt på langtur og
løveprinsen <3 Skrevet 7. august 2007 #20 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så my bebbiss. Din heldigris. Jeg har IKM på fredag, men greide selvfølgelig ikke vente med testing. Tok en i dag som selvfølgelig ble negativ.
Prinsemammaen Skrevet 7. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 7. august 2007 Åhhhhhh!!! Er det sant?!?!? Gratulerer såååååå mye!!!!! :-) Kjempegøy å høre!
90210 Skrevet 7. august 2007 #22 Skrevet 7. august 2007 Jeg har IKM på lørdag (11aug) Og er allerede masse kvalm og er konstant trett. For 2 dager siden hadde jeg en del smerter rundt eggsokkene/livmora. Kanskje dette kan ha vert festesmerter? *håpe håpe* Er også en del kvalm, maten smaker uggent og jeg er slapp som en død fisk! Huff håper så inderlig jeg er gravid nå.. testa i dag m/morgenurin.. men den var negativ... men men enda mange dager til IKM så jeg får vel bare vente å se... Lykke til alle sammen! Vi spleiser på en flybillett til tanta!!! :-P
malise Skrevet 8. august 2007 #23 Skrevet 8. august 2007 Hei! Klarte ikke vente lenger enn til i morges med å teste jeg heller. Selv om ikm er på fredag. (Leser jo om alle de som tester positivt før ikm..) Men, jeg stirrer og stirrer på streken. Nå, etter 10-15 minutter er det antyding til strek.. Men da teller det kanskje ikke? Noen som vet? Test fra billige tester, og det står jo at prøveresultatet kan bli gyldig etter fem minutter. Blir helt tullete av å glo på den hersens streken! Ikke lett å tenke på andre ting om dagen.. Fortsatt lykke til, testere!
malise Skrevet 8. august 2007 #24 Skrevet 8. august 2007 Ops, jeg mente at det står at prøveresultatet kan bli ugyldig etter 5 min..
Prinsemammaen Skrevet 8. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 8. august 2007 Da hadde jeg ikke helt stolt på den tror jeg.... Men KAN jo være?!?! Får bare håpe!! Ta en test i morgen tidlig igjen! :-) Eller prøv en CB eller noe. Hadde ikke klart å vente jeg tror jeg.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå