Gå til innhold

Gud, så utrolig frustrerende.. Ang. rotete syklus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg hadde en SA i feb har syklusen min vært veldig rotete. Det virket som den stabiliserte seg etter en stund, men så plutselig fikk jeg ikke tr (sist syklus) . Fikk innvendig ul av legen, men ingenting å finne. Legen mente det så ut som om jeg nettopp hadde hatt mensen ifølge eggene o.l. Jeg fikk tab. som skulle gjøre at jeg fikk mensen. Det gikk greit. Blødde litt lengre enn jeg pleide, men mye mindre.

Så denne syklusen fikk jeg mensen ¨6 dager over tiden. Greit nok, tenkte jeg, sikkert litt kluss igjen. Men så etter to dager, den første dagen nesten ikke noe blod - den andre dagen ganske kraftig på dagen, men forsvant på ettermiddagen - så er de stoppet helt opp. Nå har jeg ikke blødd noe mer siden igår ca kl 16.00.

Hva kan dette skyldes? Vet det er vanskelig å stille slike spørsmål, så det må jo bli til noen som har erfart noe av det samme. Forferdelig frustrerende. Kan jeg i det hele tatt regne dette som mensen, om det ikke kommer noe mer? Pleier vanligvis å blø i 5 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei...

Kanskje det bare er en kluss på syklusen din ja.

Noen blør to dager andre i 6 dager...Det er så veldig forskjellig. Har selv hatt sånn blødninger etter pilleslutt. Ikke artig nei. Men hvis det forsetter så ta en ny tur til legen så får de sjekket opp bedre...Eventuelt få nye piller igjen. Men ting tar tid, dessverre...=o/...

Så tror du bare skal tide til hjelp jeg...Men det er da meg da..hehe..

Masse klemmer..

PS! Kommer ikke inn på min side så får ikke leste eller skrevet noen post..=o(...

Skrevet

Hei hei berta :-)

Hvordan er formen din da?? Kvalm for tiden eller..? ;-)

Ja, får vel satse på at det er noe kluss her, vel, men kan jeg regne disse to dagene som min periode da? Syntes det er sykt lite da, men, har aldri blødd så lite før, men kan jo hende det bare er pga de pillene som skulle sette igang mensen sist da?

Blir så sinna/frustrert jeg ass... Uff, hehe, kan ikke ting bare STABILISERE SEG SNART!!!!!!!!!!!!! Blir jo gæærn av mindre, jo...Jaja, er iallefall knallvær idag da, så greit å slippe å beskymre seg om mensen iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...