Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg har fått mer dårlig ånde etter jeg har ble gravid. Har nå til og med kjøpt den SB12 (tror det var det den het). Den som blir reklamert for mye nå, mot dårlig ånde. Jeg har tenkt så veldig på om jeg kan bruke den, siden jeg er gravid. Vet det er natriumklorid i den..... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

natriumklorid er vanlig salt så det er iallefall ikke noe problem

 

er du sterkt i tvil så kontakt apoteket ditt

Skrevet

også trur jeg nok at du merker ånden din bedre nå fordi du har fått bedre luktesans av å være gravid :)

 

 

Skrevet

Jeg tenkte på det jeg å, men samboeren min sier han har merke litt på meg han å :-( Er værst på morgenen når jeg våkner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...