MissBenz Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Flere som har tengt å bruke Natusan sine produkter? Hvis ikke, hvilke produkter skal dere bruke?
prøvekluten+3små Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 oljen,zinksalva og pudderet er helt ok å bruke,resten frarådes jo..jeg skal bruke sebamed jeg
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 den nye serien da; simple babyprodukter?? noen med erfaring??
prøvekluten+3små Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 ikke rpøvd jeg...men prøvde coop sin på de to jeg har fra før..virka helt greit,men den lukta ikke spesielt godt,og det syntes ikke ungene heller;o)
Gjest Ut på tur Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Var hos legen i dag og hun anbefalte Weleda Baby sine produkter som bl.a selges hos Helios Aner ikke om det er bra eller ikke, men hun hadde hatt 4 barn uten sår stump...
@nne p@ l@nne Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg synes Weleda Baby lukter, og koster alt for mye. På apoteket selger de en serie som heter aderma. Også ganske dyrt, men er kjempe bra mot tør hud og sår stump. Dessuten lukter den ikke så mye. Men nå er jeg av den oppfattning at babyer lukter så deilig at de ikke skal lukte annet en baby da :-) Ellers så kan løveapotekets barnesalve anbefales til bleie utslett og såre brystvorter!!
@nemone Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg har brukt sinksalva og badeoljen til nr 1, har ikke brukt noen andre produkter (annet enn solkrem). Har også brukt Babylineproduktene - fås på apotek. Fornøyd med begge deler og kommer til å bruke det samme på nr 2. Enkelte natusanprodukter får juling i tester, men jeg har ikke sett noe galt om hverken badeoljen eller sinksalva. Bruker Coop sine XP våtservietter, billige og har scoret bra i tester.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Hei, ser at noen bruker våtservietter. Må minne på om at rent vann og vaskeklut er det beste for babyen når man er hjemme, unngå disse serviettene som er tilsatt både det ene og det andre. Er det avføring, bruke heller litt olje på kluten forå fjerne istedet for såpe eller vaskeserviett. Noen babyer reagerer på dem.
MissBenz Skrevet 6. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2007 Ja, rent vann og engangskluter er det beste for babyen.
prøvekluten+3små Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 jeg har brukt for det meste sebamed,xp servietter og silulen sinksalve jeg..aldri hatt såre stumper jeg heller..tror jeg har mer med hyppighet av bleieskift,og bleietype å gjøre,enn med stelleproduktenes merke
kaur *har født!* Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Eller rett og slett rent rennende vann og hånda di. Jeg vasket alltid minsten i vasken med bare vann ved bleieskift. Brukte ikke klut, med mindre avføringen var av en slik art det krevde en klut. Man blir fort vant med å holde en baby med stumpen under krana... Ellers så boykotter jeg Natusan av prinsipp. Kjøpte ikke ett eneste Natusanprodukt til minsten. Det er så mange andre å velge mellom. Klarer de ikke å holde standarden, så gidder jeg heller ikke å kjøpe det. Har vært litt provosert av hvordan barsel og helsestasjoner har "pushet" Natusan i så mange år.... (Herregud, jeg tror jeg er litt hormonell i dag...)
Younameit Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Når han var liten, brukte vi bare olje i badevannet og olje på bommulls dott hvis avføringa satt fast, ellers holdt vi han under springen med rennende vann bare. Han blir faktisk rød når vi en sjelden gang bruker våt servietter den dag i dag, han er 20 mnd. Ellers så tåler han ikke babyline sine produkter, noe jeg syns er rart siden de har scoret høyest på grønn hverdag, men hun på apoteket hadde også hørt andre som har reagert også, så nå bruker vi sebamed og er fornøyd med den.
Miss RM Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Hvorfor er Natusan sine produkter "slaktet"?? Hilsen nysgjerrig førstegangs som snart kommer over til 3. trimester :-)
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Jeg er veldig fornøyd med babyoljen og dusjoljen til natusan i hvertfall. Har brukt det til jenta vår og bruker dem faktisk selv. shampoen vi bruker er fra Neutral (den med disney på), men har ikke nå negativt å si om natusan sin, men den inneholder endel parfyme. Sinksalve kjøper vi på apoteket fordi jeg har så god erfaring med Silulen og ikke føler behov for å prøve noe annet. Prøv deg fram og se hva du synes er best, alle vil selvfølgelig selge sine produkter, og endel er veldig dyrt og ikke nødvendigvis bedre.
Miss RM Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Nettopp det jeg tenkte på :-) Natusan er egentlig ganske billig i forhold til mange andre synes jeg.. Men velger selvfølgelig det som er det beste for babyen, uansett pris! Men jeg vil tro at mye er ganske drøyt i bruk også? Bruker vel ikke like mye såpe på babyen som på meg selv... :-)
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 mange av natusanproduktene er "slaktet" fordi de inneholdt stoffer som på sikt er giftige for huden,og da spesielt for barn..nå er det imidlertidig ikke alle produktene dette gjelder..oljen og zinksalva,samt den vanlige salva,er det ingenting i veien med,og rart om de ikkehar forbedret resten og etter den krasse kritikken de fikk her i fjor
Miss RM Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Nå har jeg faktisk sendt en mail til Natusan og spurt om dette.. Blir spennende å se svaret deres :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå