frida♥ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Noen som har anbefalinger? Hun veier rundt 13-14 kg og vi ønsker fortsatt at hun skal sitte bakovervendt. Av forbrukerrapportens test av barnestoler (2007) ser jeg at det er veldig få stoler som er testet bakovervendt og det gjør det litt vanskelig å velge - vil et sete som har fått en bra poengsum testet forovervendt være like bra montert bakovervendt? noen som kan hjelpe meg?
to tette og en stor Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Tror ikke at ett setet som er testet forovervendt nødvendigvis vil være bra bakovervendt nei. Kanskje det er lurt og kjøpe ett sete som kan brukes begge veier da, for hun vil jo etterhvert sitte fremovervendt. vi har besafe izi kombi eller noe sånt, bra setet, men tror ikke det blir plass til føttene på en toåring dersom det skal site bakovervendt.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Er jo ikke så lurt å velge ett sete som bare går opp til 18 kg. Det blir dyrt for dere. Bør jo finne ett som går litt lengre opp, opp til 25 kg(?), og da har du Brio Zento, Britax two-way elite hvertfall. Men har hørt litt forskjellig om hvor greit det er å få festet de godt nok i baksetet... Det bør du vel neste prøve ut på butikken... Men er ikke enkelt det der, nei...
frida♥ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Nei det blir dumt å ta et sete som bare går opp til 18 kg, som du sier så blir det dyrt (dette setet blir til bil nummer to) vil gjerne ta utgangspunk i den testen jeg snakket om, der har de testet alle seter på markedet og noen kommer veldig dårlig ut ser jeg http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/1179829007.37 Noen som vet noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå